DELEGATED PROOF OF STAKE ( COİNTURK 10. PROJESİ )

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar

Bugün sizlere DPOS yani türkçe anlamı ile ‘’Delege edilen kanıt belgesi’’dir . DPOS diye anlamlandırdığımız şey esnek ve merkeziyetçi bir fikir modelidir .

Fikir birliği olunan konuların demokratik ve adil bir şekilde çözümlenmesi için onay oyununun gücünden yararlanıyor . İşlemlerimizin sadece bir saniyede gerçekleşmesini sağlaıyor ve ayrıca tüm katılımcıları istenmeyen girişimlerre karşı koruyor da . DPOS amacı ise güncellemelerin uygulamalarında katılımcıların fikirlerini alıp bu fikirler ile bir fikir birliğine varmaktır .

Diğer yönden ise DPOS’ u bir teknolojik demokrasi olarak da düşünebiliriz . Kendi çalıştığınız iş yerinden düşünmeye başlayarak dünyada , kimi yönetim konusunda olsun kimi bireysel olsun ne kadar kötü patronlar olduğunu düşünün . Peki siz işi tersine döndürüp çalışanların patronlarını işten attığını düşünüz mü ? İşte artık bu bir hayal değil . Artık DPOS ile bu düşüncelere daha yakınız .

Bizlere yararının çok olduğunu ve olmaya da devam edeceğini düşünüyorum . Zararı var diye bakarsak ben bir zararını görmedim ve olacağını da düşünmüyorum .

Teşekkürler..