HALA BİTCOİN KULLANMAYAN VAR MI ? (COİNTURK 8. PROJE)

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar
Yazılarıma ara vermek zorunda kalmıştım ve uzun süredir aranızda yoktum. Ama yazmaya tekrardan başladım. Bugün sizlere bitcoinden bahsetmek istiyorum. İlk başlarda erkek arkadaşım bana böyle bir durumdan bahsedince ona pek fazla inanmamıştım. Daha sonra işin içine girince gerçekten de güzel bir uygulama olduğunu gördüm.

Öncelikle sizlere bitcoinin ne olduğunundan bahsetmek istiyorum.
Bitcoin kısaca şifreli bir para kategorisinde , kodlu bir uygulama ile yayınlanan bir para birimidir . Nasıl ki dolar , türk tl si , euro gibi para birimlerini kullanarak yemek yiyip alışveriş yapabiliyorsak bitconi de istediğimiz alanda çevrimiçi bir para birimi olarak kullanabiliriz . Hatta geçen gün haberleri izlerken İstanbul Nişantaşı’nda ilk bitcoin kullanılan bir restoran açıldığını gördüm ve bitcoin kullanılacak alanlar her geçen gün daha da artıyor .

Peki bitcoinin bana ne faydaları oldu ?
Yukarıda da belirttiğim gibi bu işe başlamadan önce çok önyargılı davranmıştım . Ama bitcoin sayesinde aileme yük olmadan okul masraflarımı , kendi bireysel ihtiyaçlarımı karşılıyorum , şuanda askerde olan erkek arkadaşıma ihtiyacı olduğunda para gönderebiliyorum ve dolaylı olarak oda ailesine yük olmamış oluyor . Yani bu para sadece beni değil etrafımdaki kişileri de etkiliyor. Ama en cezbedici kısımlarından biri de ; mesela bir mağazaya girdiğinizde beğendiğiniz bir ürünün etiketine bakıp çok pahalı olduğunu görüyor ve bütçenizi aşmamak için almamak zorunda kalıyorsunuz işte bu sırada size gelir sağlayan bir bitcoininiz oluyor  Özellikle kızlar makyaj malzemesi , parfüm , kıyafet gibi şeylerde kurtarıcınız oluyor bu bitcoin. Bunların yanı sıra birde geleceğe yönelik planlarınıza dair yatırımda yapabilirsiniz.

Teşekkürler..