Hiç Unutamadığım O Anım... [Cointurk 26. Projesi] ridvan#2430

in #cointurk6 years ago

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI


"Selam arkadaşlar 23 nisan ile ilgili anınızı paylaşın projesini görür görmez tereddüt ede ede yazıyorum suan anlatsam mı anlatmasam mı bilemiyorum :D Eğer bu yazıyı okuyorsanız olumlu yönde karar vermişimdir :D"

İlk olarak 23 Nisanın anlam ve öneminden bahsedelim.Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin kuruluş yıldönümü olan 23 Nisan 1920 tarihi Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk tarafından geleceğimizin önderleri olan çocuklara bayram olarak armağan etti.Tüm dünyaya örnek olan bu davranış 98. yıl dönümünü yarın kutlamış olacağız.Allah Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının ruhunu şad etsin. 



Anıma gelecek olursak tam olarak kaçıncı sınıftım yada hangi yıllarda olduğunu hatırlamıyorum ama 5. sınıftan küçük olduğuma eminim.Her bayramda olduğu gibi giysilerimi temiz olsa bile annem yıkadı ayakkabımı boyadım elbiselerimi ütüledim akşamdan ve erkenden uyudum.Sabah bir güzel giyindim hazırlandım sofraya oturucaktık abim sabah sabah sakız cıgnıyordu babam kızdı sabah sabah bu ne dıye abımde sandalyeye kagıdıyla beraber koymus ben nerden bileyim gittim üstüne oturdum.Herneyse evden çıkarken annemi optum arkamdan bakar hep hıcmı farketmedı anlamadım popomda sakız var kocaman. Neyse bende şiir okucam o gün şiirimi okudum selamımı verdim arkamı dönüp gidiyordum herkes bi kahkahaya boguldu bende bozuntuya vermedım bende güldüm sonra arkadasım dedı boyle boyle kosarak eve gıttım cok utanmıstım.Ve sanırım üzülererk söylüyorum eve gidip baya bi ağlamıştım 


Lafı uzatmadan burdan da bir sosyal mesaj vermek istiyorum.Milli değerlerimizi iyi bilelim onlara sahip çıkalım değerini kıymetini iyi anlayalım.Milli bayramlar nasıl kutlanması gerekiyorsa eksiksiz kutlayalım birşeyleri bahne etmeyelim yada birşeylerle değişmeyelim değerlerimizi.Ve çocuklğumuzun tadını doyasıya cıkaralım cunku ılerıde çok özlenecek yıllar o yıllar....