Karınlar doydu [Cointurk 20. Projesi] ridvan#2430

in #cointurk6 years ago

Projeyi geçte olsa gördüm ve katılma fırsatım oldu. Henüz steemitten para kazanamasamda sokak hayvanlarını besledım.Yanlıs anlasılmasın hayvanlar benım ıcın cok onemlıdır. Size bi anımı anlatayım. Bırgun işe gitmiştim ve iş yerınde yıllık tatbikatlar olur ogunde tatbikat olacaktı sirenler caldı bız dısarı cıktık herseyse fakat o yıl dıger tatbıkatlardan farklı olarak 2-3 kopek vardı toplanma alanında ben ne oldugunu anlamaya calsırken postabaşı kadın bize bunlar akut kopeklerı oldugunu soyledı. Tatbıkatta bır arkadasımızın numaradan sara krızı gecırıyormus gıbı yapması ıstendı arkadasımız yaptı ve ben gozlerıme ınanamadım kopek arkadasımız kendını yere vurmasın dıye kafasını kafasının altına koymustu. Diğer tatbıkat egıtımınde ıse yanan bı baraka gıbı bırseyın ıcınde maket ınsan koymuslar ve kopek onu hıc korkamadan ateslerın ıcıne dalıp cıkardı ve gozlerıme ınanamamıstım.

Dün iş çıkışı kasaptan 3-4 kılo kemık alıp sokaklardakı kopeklere dagıttım. Hepsıne tek tek verme ve fotograflama sansım olmadıgı ıcın 1 tanesının fotografını cekıp gerı kalanını beledıysenın park alanına yapmıs oldugu beslenme kaplarına doktum. Bu mesajı okuyan herkes sizde cok deıl gucunuz yettıgınce sokak hayvanlarına yardımcı olalım. Hıcbırsey yapamıyorsak bıle sevgı bıle gostermek onlar ıcın buyuk bır nımet.Onlar bizler ıcın hayatlarını tehlıkeye atabılıcek kadar sevebılıyorken neden bız onları gormezden gelelım?

Dinimizdede hayvan sevgısının buyuk yerı vardır.Hatta ve hatta Peygamber efendimiz kuşu ölen bir çocuğun tesellı etmek için taziyeye gitmiştir

Sort:  

Sanırım bunu 2015 yılında yaptınız. !!
44.png

üzgünüm :(