Bir Asosyalin Hobileri [Cointurk 14. Projesi] Busy

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar öncelikle, bundan önceki projeye katılım yazımda belirttiğim ve başlıkta da belli olduğu gibi tüm günüm evde geçtiği için şuanlık kısıtlı hobilerim var...

Hep evde bilgisayar başında olduğum için dolayısıyla en büyük hobim bilgisayar oyunları diyebilirim. League of Legends, Cs:Go, Football Manager veya L.A Noire gibi hikayeli oyunlar oynuyorum.

Adsız.jpg

Oyunlar dışında bilgisayarda kalan vaktimin çoğunu internette amaçlı-amaçsız surf yaparak geçiyorum. (Forum siteleri vs.) Steemit gibi farklı oluşumlar keşfetmem de tamamen bununla alakalı. Böylelikle Steemit'i de hobilerimin arasına ekleyebildim.

Çeşitli videolar, yabancı diziler ve tarihi belgeseller izliyorum. Elimden geldiği kadar kitap okumaya çalışıyorum, şuan Soner Yalçın'ın Saklı Seçilmişler kitabını okuyorum. İnternette araştırıp yeni bir şeyler öğrenmeyi seviyorum. Kedi sahibiyim onunla ilgileniyorum. Şimdilik bu şekilde, hobilerimin çoğu elle tutulur şeyler olmadığı için böyle fotoğraflar koymak durumunda kaldım. Bu kadar teşekkürler... :D
adsız2.jpg

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım