Steemit'in Kazandırdıkları [Cointurk 16. Projesi] busy

in #cointurk6 years ago

Merhabalar bir başka Cointurk projesi yazıma hoşgeldiniz...

Başlıksız-1.jpg

Steemit'in amacı bana göre öğrenmeye ve araştırmaya zorlamak, bir şeyler üretmek ve bundan da maddi olarak karşılık alabilmek diye düşünüyorum. Dolayısıyla Steemit'i öğrendikten sonra internette boş boş surf yapacağıma, bilgisayar oyunları oynayacağıma bir şeyler üretmek bundan da kazanç sağlamaya çalışıyorum. Zamanımı daha iyi ve öğretici şeylere ayıracağımı düşünüyorum.

Tabi Steemit ile yaklaşık 19-20 gün önce tanıştığım için daha bir şeyler üretebildiğim söylenemez. Bu 20 günün çoğunu siteyi vs öğrenmekle geçirdim. Botları dmania gibi platformları denedim ancak bunun hiçte karlı bir yanı olmadığını anladım.

Şuan daha çok Cointurk projelerine katılmaya çalışıyorum. Umarım bu tür projeler devam eder çünkü her projenin belli bir konusu olduğu için hangi konuda yazsam diye düşünmemize gerek kalmıyor.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  

You got a 10.47% upvote from @ipromote courtesy of @scarl!
If you believe this post is spam or abuse, please report it to our Discord #abuse channel.

If you want to support our Curation Digest or our Spam & Abuse prevention efforts, please vote @themarkymark as witness.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

You just rose by 4.7557% upvote from @therising courtesy of @scarl. Earn 43.8% APR by delegating SP to therising. For more details visit: https://steemit.com/budget/@therising/auto-daily-payout-of-43-8-apr-for-steem-power-delegations-starting-from-500-sp-only-limited-period-offer.