KİMDİR SERHAT [Cointurk 18. Projesi] [ Serhatt #1263 ]

in #cointurk6 years ago

30.07.1995 Pazar günü sabaha karşı Malatya da dünyaya gelmişim. Ailenin ilk çocuğu tabi herkeste bir sevinç herkeste bir mutluluk. Yine yokluk ve sefilliğin tavan yaptığı senelermiş. 2000 yıllında okula başladım. Eğitim hayatıma Topsöğüt ilköğretim okulunda başladım. Ortaokulu aynı şekilde Topsöğüt ilköğretim okulunda devam ettim. Lise eğitimini Hacı Hüseyin Kölük Ticaret Meslek lisesine başladım. Adından da anlaşılacağı gibi meslek lisesi ve bölüm olarak muhasebe ve finans seçtim. 4 yıllık lise hayatımda çok iyi dostluklar kazandım. 4. Sınıfta YGS vardı yani üniversite sınavı kazanamadım bir sene daha beklemek zorunda kaldım ama Malatya dan o kadar sıkılmışım ki hani hangi bölüm hangi il olursa olsun fark etmez sadece Malatya dan gitmeyi düşünüyorum. 2. Sınava girdim ve tercih yaptım ilk tercihte Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Muhasebe bölümü öğrendim ve içten oh çektim ama hiçte o kadar sevinilecek bir şey değilmiş okullar açıldığı zaman ailemden ayrıldığımda anladım. Şuan 4. Sınıfım ve keşke bazen diyorum keşke bir sene daha olsa ama her şeyin bir zamanı var burada çok iyi ve çokta kötü insanlar tanıdım ama hepside benim için iyi ki tanımışım dediğim insanlar çünkü tecrübe ve insanlarla beraber kendimi de tanıma fırsatım oldu. Steemit başvuru yapmamı sağlayan @hasanozel sayesinde burada yazma fırsatım oldu. Kütahya da iyi ki tanımışım dediğim insanlardan bir tanesi zaman ve mekânlar gelip geçicidir önemli olan dostluğun baki kalmasıdır.