Hedef Bitcoin! [Cointurk 8. Projesi]

in #cointurk6 years ago


  • Dünyayı kasıp kavuran, tüm devletlerin spekülasyon yaşadı, bazılarının hatta yasakladı, bunları hepsi balon denildi, kötülendi, yazıldı çizildi... Ama o ne yaptı hep yerini korudu. Her geçen gün daha da güçlendi. Her yıl bir önceki yıllara göre daha kat kat arttı.
  • Evet tabiki Bitcoin den bahsediyoruz! En eski olan ve şu an 600 milyar dolarlık bir bütçe oluşulan kripto para biriminin yaratılmasını sağladı. O hepsinin babası oldu. Ve lider olarak hep en üste kalmayı bildi.


  • 2016 Yılında tanıştım bitcoin ile. Aylarda ekimdi o zamanlar şimdi ki gibi 12 bin dolar seviyesinde değil sadece 600$ satın almıştım. Hatırlıyorum da ne günlerdi. Arakdaşım tavsiyesi üzerine girmiştim. Düştüğü zaman panik oluyordum. Arkadaşıma laflar ediyordum. Ama 1 yıl içinde saçlarımı stresden beyazlatarak bekledim sabır ettim. Ve 19 bin $ seviyesinde sattım. Başka kripto paralara yöneldim.

  • Ama geçtiğimiz günlerde 9 bin dolar seviyesini gördüğünde ise hemen geri aldım. Bitcoin candır gerisi heyecandır :)