Kripto paraların geleceği ..+[Cointurk 24. Projesi] + zara #1160

in #cointurk6 years ago (edited)

Kripto paralar zaten şuanki haliyle bile yatırımcılarının umutlarını kırıyor.İleride yine düşüşe giderse işin rengi değişir.Peki ileride düşe düşe nereye kadar gider? Bence ileride düşme ihtimali var kalma ihtimalide var ama bizim yeniden işte coin market 500 milyar değelerine yeniden yükselecek felan gibi kendimize söylediğimiz yalanlarla yükselmez.Zaten yalanlar söylesek veya söylemesekde 250 milyarlık yatırım bula bilme ihtimali çok düşük.

Yine bir düşüş var coinmarketde 2 günlük az miktarda yükselişten sonra ki durum bu :

Artık yavaş yavaş beklediğimiz sonuçların çok zaman beklememize rağmen hala iyi yönde ciddi ve sürekliliğini sürdüre bilen bir artış olmadı.Eğer sadece bu sıkıntılı günleri geçe bilirse , o zaman her şey farklı olur.Hala umudumu kaybetmedim yani son 2 ayda coinmarket 65% değer kaybetti 700 milyardan 250 milyarlara hatta dahada aşağılara düştüğü zamanlar oldu.Ve hala kendilerini bir toparlıyamadılar .Ben zaten 450 milyarlık yatırımın şıp diye geleceğini düşünmüyorum.Ama yavaş yavaş canlanacağına inanıyorum.

Ben bu hizmetleri bize sunan coinlerin öylesine gelib geçici olacağını zannetmiyorum.Çünkü bir nevi işimizi kolaylaştırıyorlar. Ki kolaylık sağlayan bir şeyin böyle hızlı paralayıb sönüceğine inanmıyorum.İnanmak istemiyorum.Bence kripto paralar bir gün sona ericek ama o zaman herhalde sanal paralardan daha iyi bir teknoloji geliştirildiğinde olur.

Ama yinede her şeye hazırlıklı olun 100 ölçüb 1 biçin.


Türkiyenin izliyeceği yol

Türkiyenin izleyeceği yolun nasıl olacağını biz Başbakan yardımcısı 'nın olumlu sözlerinden ve G20 'de sanal paralarla ilgili toplantıda Türkiyenin kriptolara artı yönlü bakmasından anlıya biliriz.Ama bundan sonraki iş tüm bu konular hakkında bilgi sahiblerine düşüyor.Getire bildiğiniz kadar bu topluluğa insanlar getirin.Bilgilenmelerine yardımcı olun.Sonra bırakın eğer bilinçli yatırım yapmayıda biliyorsa gerisi ona kalmış bir şey kimseye istemediği halde yatırım tavsiyesinde bulunmayın.Ve gerisi çorab söküğü gibi gelicektir.Ben buna inanıyorum ondan sonra ha turkcoin piyasaya sümüşsün ha donercoin ne fark eder.Önemli olan arkasındakilar sağlam olsun.

İyi günler ! Başka bir @kusadasi projesinden görüşmek dileğiyle.

Son olarak : Google'a donercoin yazdım hakketen çıktıya .Bunuda gördüm yav neyse ... :)

DQmVWBiNTgAYJsNwssQsHCp5sY5Q3UJ49snbYxoLpbxG5ZG.png

Sort:  

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!