Sort:  

Kesinlikle katılıyorum.Yeni başlayanlar için daha iyi projeler üretilmesi gerekiyor.Yoksa böyle gitmeyecek gibi.
1- Utopin translate yapıyoruz anlamsız yere kabul görmüyor.Zaten nasıl bir sistemse kabul görmeyen projemi bir mod geliyor çeviriyor ve onu başka bir mod kontrol ediyor. Geçmemesi mümkünmü.min. 1000 kelime deniyor.Geçen 3000 kelimeye yakın çevirdim kabul görmedi.Çevirimde basit bir mail adresinin menusü.Kabul edilmeme sebebi ayrı bir trajedi.Google translate e bir kelimemi yazmış ordan çevirmişsin diyor.İyide kardeşim kelimenin anlamı bu.Translate ile farklı olacak diye kelimenin anlamını değiştiremem ki..
2-Dmania ya gelirsek.Ordada para babaları ortaya çıkıyor.Parası olan bot para atıp trend oluyor ve dmani tarafından upvote alıyor.Saçma sapan içerikler komik gif ve fotolar güya!Burasıda gitti.
3-Yabancılar zaten tezgayı çoktan kurmuş ordanda ekmek zor.
4-Steemit orjinal içerikler istiyor kopya istemiyor ama öyle güzel postlar görüyorum ki heba edilmiş.Bu iş te yaş orjinallik olayı yalan bu sitede.
Son olarak power yüksekse herkes hazır olda saçma sapan postlara sırf vote almak için sırada bekliyolar afedersiniz ama köpeğin önüne kemik atar gibi.Tabiki herkesin amacı para kazanmak ama bu kadar saçma bir sistemin olduğu bir yerde yeni başlayanlar ne kadar emek verir orası muamma....

işte ben azda olsa sırf bu yüzden tr etiketinde mümkün oldukça upvote yapıyorum. bekleyen poweren bana faydası yok ama eninde sonunda bana geri dönüş oluyor. destek önemli.

tamamen katılıyorum.aklımdan geçen her şeyi yazmışsınız. Aynı benim yaşadıklarım..

şu yorumun altına imzamı atarım, tamamen katılıyorum

ALKIŞ benden