You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Power Up Projesi

in #cointurk1006 years ago

senin dedğin Utopisn -io da ÜTOPYA . burada millet postuna ve walletine bakıyor gelen beğeni kaç olmuş walletim ne durum da diye... gerisi boş.. dün bir sidikli zıbıdık sisteme girmiş bir post yazmış . benim postuma yorum atmış soruyor botlardan nasıl para kazanırım.. anlattım uuzun uzun. sonra bakim dedim kim bu başkasına sormuş buradan para çıkaran varmı ? diye merak ettim . o zamangördüm yeni olduğunu zaten. sonra bana küfür ediyorsun diyorlar . kimseyi beğenme yeni gel para kazanmayı düşün .. ha herkez o dertte ama ilk evvel biraz adab bil...

Sort:  

Öncelikle toplu konuşuyorsun. Ben girip elimden geldiğince herkesi beğenmeye ve yorum atmaya çalışıyorum. Nasıl daha çok gelişebilirim ? Nasıl daha çok etkileşime geçebilirim diğer kullanıcılar diye uğraşıyorum. İlla ki herkes bura da yeniler. İlla ki herkes yavaş yavaş gelişecek. Yeni olmasının sana zararı ne onu da anlamadım. Sen yeni olana destek vermedikten sonra yeni olanın ileride seni beğenmesinin sana ne artısı olucak ? Biraz düşünce ve mantık. Burda herkesin herkese destek olması lazım ki böyle bir ortam da herkes hem kazansın hem kazandırsın. Türk dayanışması oluşturmak lazım. Hiç düşündün mü yabancılar neden milyon dolarlar kazanıyor diye ? Ben söyleyim sana. Çünkü dillerinden anladıkları metinleri destekliyorlar. Yeni mi eski mi bakmadan. Biz napıyoruz ? Steem powerı yüksek olsun yeni olmasın vs vs. Biraz oturup kendimize bakmamız gerekiyor.