Kediler alemi

in #cold7 years ago (edited)

Kediler gerçekten güzel hayvanlar
Ve kıymet bilmemelerine rağmen en azından DOSTLAR ARKADAȘLAR diyerek bitirebilirim ama bunu yapmayarak daha çok şey yazarak bu yazımı bitirmeyi düşünüyorum Kediler nankör hayvanlar mıdır bilinmez ama kıymetini bilmek lazım hayvanların En azından nesli tükenen hayvanların Neyse konumuz bu değil zaten konumuz kediler kediler alemi nankör olabilirler ama hayvan Sonuçta hayvanın hangisi nankör değil ki köpeğe Sadık demişler kediye nankör demişler Onun psikolojisini inmek lazım kedinin yani kediye anlamak için kedi gibi düşünmek lazım uçabilmek için kuş gibi düşünmek lazım Kısacası sevebilmek için aşık olmuş gibi düşünmek lazım Neyse konumuzu daha fazla dağıtmadan kediler alemi 4 ayaktan oluşan bir alemdir kediler günün dörtte üçünü uyuyarak geçirirler ve tembel hayvanlardır omurgalı bir tembel hayvan vardır bunların dışında anlatabileceğin bir şey şudur Kediler balık severler ama benim ilginç bulduğum yanı kediler Et yemezler tavuk eti yerler yani kırmızı Et yemezler En azından bunu söyleyebilirim başka Ne kaldı söylemediğim Kediler nankör olabilirler ama hiçbir hayvan nankör değildir diyemeyiz bu yazımızda burada noktalıyorum aşağıdaki kedinin tatlılığına bakarak bitiriyorum görüşmek dileğiyle bay bay beni dinlediğiniz için teşekkürler
l image