Colourfull en maco blomme in die bos aceh

image

Hallo Steemians ontmoet weer, met my by bloq pos @zakiulfadi vanoggend, ek wys die skoonheid van die kleurvolle blomme, wat is in die bos aceh, hierdie blom is nie 'n soort blom wat bestaan by die huis, maar hierdie blom is juis in die aceh bos , as gevolg van die kleurvolle Prag van hierdie blom, Ek wil Steemians om dit te sien, jy kan dit sien in die foto hieronder.

image

skoonheid is nie beperk tot melhat, maar geniet die kleur is baie nodig in ons lewe, want dit kan invloed op gesondheid van die oog, veral in die oggend, die bekoring van die groep in hierdie heelal, daar is nog baie wat ons nie weet nie, besoek die blom tuin die maklikste manier , om te sien alles wat die skoonheid van blomme, wat verskillende tipes en blom wys, hier jy sien die blomme in die skoonheid van die makro en kleur volle vertoon.

image

Hierdie blom, ek doen nie maar tog weet die presiese naam, omdat dit blom ek portret, in 'n klein woud sirkel, rente met kleur en voorkoms, maak my die Prag van hierdie blom, so 'n pos materiaal in sosiale media steemit maak.

image

op 'n ander geleentheid, as ek vind, die naam en tipe van rente, ek sal weer in kennis stel, die naam en die tipe blomme, sothe Steemians alle, weet met sekerheid, die oorsprong van hierdie tipe van belang, vir ons algemene kennis.

image

Steemians dit is wat ek kan sê, in vandag se geleentheid, hopelik wat jy sien, kan voordelig wees om alle Steemians.


Kamera
kanon 1300 D
foto lens
EF-S 18-55mm

Ek eindig met 'n woor

Betrekking van my

zakiulfadi

image

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-01T01:26:39
Account Level: 0
Total XP: 13.00/100.00
Total Photos: 2
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

First picture is the best of the bunch. Great purple-pink and green color combo <3