Yarışma Sonucu Ve Yeni Yarışma İlanı

in #contest6 years ago

Geçen hafta düzenlenen yarışmamıza katılan toplam 3 kişi olduğu için seçmek de pek zor olmadı. Her 3 yazı da çok güzel hazırlanmıştı. Sıralamayı @biriki3, @yasujizr ve @netnight ayrı ayrı yaptık ve üçümüzün sıralaması da aynıydı.

  1. KOAL Discord Sunucusu Hakkında | @eyupyusuf (5 SBD)
  2. Canım KOAL'im - KOAL Discord Sunucusu Üzerine | @embesilikat (4 SBD)
  3. Bir Discord Sunucusu KOAL | @agememnon (3 SBD)

Ödül önceki haftalara göre daha fazla olursa katılım da daha fazla olur diye bu hafta 12 SBD toplam ödül bütçesi ayrılmıştı. @trkasa tarafından destek amacıyla gönderilen Steem miktarı ödülü yüksek tutmamıza yardımcı oldu. Ama katılım 2 kattan daha fazla düştü. Böyle tersoya gelmek üzdü.

Yarışmanın amacı henüz bilmeyenlerin ve daha önceden bilenleri KOAL Discord Sunucusu hakkındaki farklı farklı fikirlerini almaktı. Katılan arkadaşların fikirlerinden yola çıkarak eleştirilen yerlerde düzeltmele yapacağız. Yarışma aracılığıyla ve Discord üzerinden eleştirenlere ve fikirlerini söyleyenlere teşekkürler.

Yeni Yarışma

Bu haftanın yarışma konusu "2026'da Steem" ve sizden beklediğimiz bu konuda bir bilim-kurgu öykü yazmanız veya seslendirmeniz. Gelecekten bahseden öyküler genelde biraz daha uzun seneler sonradan bahsederler ama sizden beklenen "bu hızla devam ederse blok zinciri neler yapabilir" bunu anlatmanız. Mesela bugün #cointurk etiketinden kazanıp unuttuğunuz bir miktar para 2026'da zengin edebilir ya da Steem artık hiç değerli olmayan bir şey olabilir ama blok zincirinde önemli şeyler başarmıştır; istediğiniz kadar uçabilirsiniz.

Son Katılım: 13 Mayıs Pazar
Şartlar: Resteem, Upvote, Yorum
Yazı İçeriği: Öykü, Minimum 400 Kelime
Etiket: #koal
Ödül: Toplam 10 SBD

Yorum ve resteem yapmak istemeyenler postlarının linklerini 0.2 SBD ile de gönderebilirler.

Ödül Dağıtımı

Birinci: 5 SBD
İkinci: 4 SBD
Katılan İlk 10 Kişiye: 0.1 SBD
Katılan Herkese: %100 Upvote (~ 0.1 $)

Nasıl Katılınır

Öykünüzü post olarak yayınladıktan sonra şartları yerine getirdiğinizden emin olun ve postunuzun linkini bu postun yorumlarına bırakın.

Ekstra Kazanç

Konu ktipto para olfuğu için #cointurk etiketini de kullanarak @kusadasi tarafından oylanma ihtimalinizi artırabilirsiniz.


Sort:  

Eğer katılabiliyorsak hala bugün içerisinde yazımı yayınlamış olacağım :)

This post has been upvoted for free by @microbot with 0.1%!
Get better upvotes by bidding on me.
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Ben varim..

Yazınızı bekliyoruz :)

Su ana kadar paylasilan yazilarin istisnasiz hepsini okudum ve benim yazim da dahil olmak uzere hepsinde ortak bir duygu yakaladim; gelecekten umitsisiz ve olumsuz duygular besliyoruz.

Katılıyorum 🌸

Yazınızı bekliyoruz :)

Buyrun bakalım umarım beğenirsiniz :) 2026 | 2126
Wallet'dan link de gönderdim :)

Yarışma için teşekkürler... Yazıma BURADAN Ulaşabilirsiniz...

Düzenlediğiniz yarışmalar çok iyi ilerliyor. Umudum daha fazla kişinin katılması, bu şekilde daha eğlenceli geçeceği düşüncesindeyim. Yazdığım yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Eksik kalmak istemedim :) 2026- Baskın Distopya ile ben de varım.

Bu yarışmadan haberim olmadı olsaydı biliyorsunuz hiçbir etkinliği kaçırmam. 😃 Ama şiödikine katılacağım. Başarılar dilerim @koal ve @peri 😃

@peri hesabının postlarını kaçırmamak için bildirimleri ayarlayabilirsiniz. Yazınızı bekliyoruz :)

Bu güzel proje için teşekkürler. Katılmak istiyorum son katılım ne zaman acaba

Ben de bişeler karaladım :)

geç kalmadığım için mutluyum ben de katılayım :)

Katıldım 😃 yazarken çok keyif aldığım bir yarışma oldu. Burada çok güzel kaliteli yazan kardeşlerimi gördüm. Ben renk katmak için yazdım biraz komik ama güzel oldu. 😃

https://steemit.com/tr/@baycan/2026-da-balinalastirma-ekibiyle-steemite-devam-08178c9aa7597