Sort:  

A takie buty, nie na takie rekordy się nie piszę :😁

styczeń skończyłeś z 31 zaliczonymi celami, a nie wystarczyło na podium - chyba taka pierwsza sytuacja w historii (@racibo ?)

luty to kolejna edycja, na razie nikt nie odpadł ;-)

Od 21 lutego rusza mój konkurs, @macfit edycja 15. Z liczbą kroków jakie robisz spokojnie przejdziesz fazę grupową. A w fazie pucharowej wszystko jest możliwe

To się robią trochę chore zawody, robić tyle km dziennie - 30 i więcej na koniec lutego?? - to chyba IronMen

moje wyniki na koniec każdej edycji - gram od początku
40 41 32 39 37 29 26 32 29 30 32 39 44 40 35 34 31 19 17 28 33 32 24 40 32 48 38 23 24 31 31 29

Zwykle kończę w okolicach końca danego miesiąca, parę przypadków jest poniżej. No i mam na koncie parę wyskoków powyżej 40k (to się przydarza jak mam akurat urlop / długi weekend i jadę w góry). W sumie takie wyniki dały mi 14 zwycięstw (na 32 edycje).

To nie jest jakiś IronMan. Pracuję zdalnie z domu, dużą aktywność mam głównie w weekendy. @poprzeczka jest doskonałym bodźcem żeby ruszyć się w dni robocze - więc wychodzi mi to na zdrowie!

To dla mnie za duże dystanse

nie wybrałbyś się w sobotę w góry? pociąg 7:48 z Katowic do Wisły Głębce. Przejdziemy 22km do Zwardonia (800m podejść)

Panie szanowny! Czy w Ironmenie czy innym maratonie można przez 66% czasu obijać się i na przykład siedzieć w barze. Tylko nasza poprzeczka to umożliwia! ;)

Kolejne rozgrywki na siebie nachodzą, ale od pierwszej edycji wyklarowała się zasada, że rozgrywkę ciągniemy aż do ostatniego, który będzie miał 3 zrzutki z rzędu przy czym limit podwyższamy codziennie o 1000 kroków.