You are viewing a single comment's thread from:

RE: How I made $3000 Without Investing Anything in Just a WEEK

in #crypto6 years ago

Dette må jeg sette meg inn mere i. Er på ferie nå så må nok komme tilbake med litt mer spørsmål og kanskje litt hjelp når jeg har fått brukt litt tid på dette. Men jeg må jo få med meg slike muligheter:-)

Fant ikke ut hvem app jeg skal laste ned, bruker iPhone, fant en men der får jeg ikke registrert noe, altså ikke logget inn

Posted using Partiko iOS

Sort:  

kjekt du også vil bli med på dette :)
gå inn på https://westlandstorage.com/dashboard trykk på download app, trykk så på iphone tingen, så går jeg ut fra du får den rette appen. jeg er ikke iphone bruker selv.

Jeg Fikk det til ja:-) tror du skal se meg på lista de. Så er det noe bounty jeg kan gjøre eller slik for å få litt inn der:-)

Posted using Partiko iOS

Glimrings!
Jeg har bare utført etpar av bounty'ene, ser at de gir meg $0.09 til dagen, det blir litt mer av å invistere litt, men alt hjelper jo selfølgelig.
så får vi bare håpe at dette gir oss en fin fremtid :)
Jeg liker godt å invistere i sånne prosjekt som dette, noen er scams mens andre betaler ut, har også flere hvis du ønsker å vite om dem? mulig jeg skulle postet en post om de andre også.. hmmm...

Ja jeg prøver å skaffe meg så mye som mulig nå mens der er populært å nytt. Bruker en side som heter TokenDrops.com har sikkert en link med noe rewards jeg kan dele om du vil. Har ikke lært meg så veldig mye av dette ennå men prøver nå å lære litt av gangen, men ja del gjerne med meg

Posted using Partiko iOS

Det er var jo en grei side, den må jeg følge litt med på fremover tenker jeg, takk for tipset :)
jeg lager en post om en annen side jeg også har invistert i, følg med senere, kommer i løpet av dagen.