You are viewing a single comment's thread from:

RE: VR-S07E10

in #crypto5 years ago (edited)

Hey, dank je voor het meenemen van het onderwerp.

Dat het anti- semitisme in definitie zover opgerekt word was inderdaad waar het mij om ging. Dit wordt altijd gebruikt door heerser om tegenstander de kop in te drukken, door ze publiekelijk als afschrikmiddel te gebruiken of als reden om je op te sluiten en uit de weg te ruimen, ongezien. De meeste mensen hebben geen idee hoeveel mensen er lastiggevallen en opgesloten worden voor zogenaamde hate speech etc. en zien wetten tegen hate speech, als iets goeds zoals Peter al zei.
Als je de gemiddelde belastingkoe iets verteld, over hoe er bijv. in Duitsland mensen lastiggevalen, ontvoerd, gegijzeld en opgesloten worden in een hok (gevangenis) door de huurlingen van de staat, omdat ze zogenaamd hate speech wetten hebben overtreden, dan willen ze dat niet horen.

Nog wat info;

Mijn naam op steemit is Word Sword (woord zwaard)
The pen is mightier than the sword. But a Wordsword is mightier than the pen...... or whatever.

Dank je voor het maken van Vrijheid radio, ik luister (bijna) elke week.

Peace

Sort:  

graag gedaan, ik zal je reactie delen met de rest in onze private chatgroep

( ik ben Johan, dit is mijn privé account)