¿Cómo crear direcciones Ethereum con Firefox y Metamask? / Kiel krei ETH-ajn adresojn per Fajrovulpo kaj Metamask

in #cryptocurrency5 years ago

Desde que Bitcoin apareció en escena en el año 2009, se ha visto un cambio en el movimiento económico mundial. Hoy en día las criptomonedas están en auge y han contribuido a crear nuevas maneras de ganar y enviar dinero al igual que nuevas oportunidades de negocios. Una de las criptomonedas más populares y fácilmente canjeables por moneda local (lo que se conoce como monedas fiat) es Ethereum (ETH por su código de bolsa). Para poder hacer transacciones con Ethereum es necesario tener una billetera (similar a una cuenta bancaria). En esta guía estaré explicando paso a paso cómo crear una billetera ETH mediante el navegador web Firefox y la extensión Metamask.

Post la apero de Bitcoin en la jaro 2009, oni spertis gravan ŝanĝon en la monda ekonomia agado. Nuntempe ĉifrovalutoj iĝas pli kaj pli popularaj kaj ili permesis kreadon de novaj manieroj gajni kaj sendi monon, kaj ankaŭ de novaj komercaj eblecoj. Unu el la plej popularaj ĉifrovalutoj kaj ankaŭ unu el la plej facile ŝanĝeblaj kontraŭ naciaj monvalutoj estas Ethereum (ETH, laŭ ĝia merkat-kodo). Por fari transakciojn per Ethereum necesas Ethereum-monujo (ĝi iomete similas al bankokonto). En ĉi tiu gvidilo mi klarigos al vi kiel krei ETH-monujon per la retumilo Fajrovulpo kaj la aldona programo Metamask.

Instalar Firefox / Instalado de Fajrovulpo


Para empezar, es necesario tener instalado el navegador Mozilla Firefox. Es uno de los navegadores más populares en el mundo, así que puede que ya lo tenga instalado en su ordenador. En caso de que no sea así, puede descargarlo gratuitamente aquí.
Unue necesas la retumilo Fajrovulpo. Ĝi estas unu el la plej oftaj kaj popularaj retumiloj, tial ke vi eble jam havas ĝin en via komputilo. Se ne, vi povas senpage alŝuti ĝin ĉi tie.

Instalación de Metamask / Instalado de Metamask

  1. Desde el navegador Firefox, ve a la página principal de la extensión Metamask. Allí debe hacer click en la opción “Get Firefox Addon” en la parte inferior.
  • Per la retumilo Fajrovulpo iru al la ĉefpaĝo de Metamask. Tie vi devas klaku sur "Get Firefox Addon" sur la malsupra parto de via ekrano.etheo1.png
  1. Una vez en la página de la extensión, debe hacer click en el botón azul “Add to Firefox”.
  • Sur la paĝo de la aldonprogramo mem, klaku sur la blua butono "Add to Firefox".etheo2.png
  1. Después de unos segundos aparecerá una ventana emergente donde se debe confirmar la instalación de la extensión. Haga click en “Añadir”. Una vez instalada la extensión aparecerá el icono de Metamask en una barra del naveador. Es un pequeño zorro naranja. Al hacer click sobre el ícono aparecerá la página que permite crear la billetera. Debe hacer click en “Get started”.
  • Post kelkaj sekundoj aperos fenestreto kie vi devas konfirmi la instaladon. Klaku la butonon por aldoni la programon al via retumilo. Post la instalado aperos bildeto de oranĝkolora vulpeto en via retumilo. Klakinte sur la vulpeto aperos la paĝo kie vi povas krei vian monujon. Klaku sur "Get started".etheo3.pngetheo4.png

    Crear la billetera / Kreado de monujo

  1. Una vez hecho click en “Get started” aparecerá una página con dos opciones. Una permite crear una billetera nueva y la otra permite importar una billetera previamente creada. Haga click en el botón “Create a Wallet”
  • Post klaki sur "Get started" aperos paĝo kie oni vidas du opciojn. Unu el ili permesas konekti jam kreitan monujon. La alia estas por krei novan monujon. Klaku la butonon "Create Wallet".etheo5.png
  1. En la pantalla siguiente Metamask solicita permiso para utilizar cierta información sobre su uso para mejorar la extensión. Declara que nunca recolectará información personal, ni dirección IP ni venderá la información que recolecta. Puede aceptar sin preocupación.
  • En la ĵus aperinta ekrano Metamask petas al vi permeson por kolektado kaj uzado de kelkaj informoj por plibonigado de la programo. Ili deklaras ke ili neniam kolektos personajn datumojn nek IP-adreso kaj neniam vendos la informojn kolektitajn. Do, vi senzorge povas akcepti.etheo6.png
  1. En la pantalla siguiente deberá crear una contraseña segura para su billetera. Creada la contraseña y aceptados los términos de uso, haga click en “Create”.
  • En la venonta ekrano vi devas krei sekuran pasvorton por via monujo. Post kreado de pasvorto kaj akceptado de uzad-kondiĉoj, klaku sur "Create". etheo7.png
  1. El siguiente paso es muy importante. En este paso se generará su frase de recuperación. Esta frase de recuperación es la única manera de recuperar el acceso a su billetera. No hay manera que Metamask pueda recuperarla sin esta frase, así que debe anotarla y respaldarla en un lugar seguro, además de nunca divulgarla a nadie. Una vez que haga click en el cuadro gris con el candado, aparecerán 12 palabras que debe anotar tal como aparecen, en el orden que aparecen.
  • La sekvonta paŝo estas tre grava. Nun vi kreos vian sekurecan frazon. Sen tiu frazo Metamask ne povas restaŭri vian monujon. Do, necesas ke vi zorge gardu vian sekurfrazon. Aldone, tiun sekurfrazon vi neniam diskonigu al alia persono. Post klakado sur la griza kadro kun seruro apero 12 vortoj. Tiujn vortojn vi gardu ĝuste kiel ili aperas, en la ordo kiel ili aperas. Tiuj vortoj estas via sekurfrazo.
  1. En la siguiente pantalla deberá confirmar que tiene su frase de recuperación, haciendo click en las palabras de su frase en el orden correcto. Terminado este paso, la billetera ya está lista para su uso.
  • Per la venonta ekrano vi sciigos al Metamask ke vi ja havas vian sekurfrazon. Klaku sur la vortoj de via frazo en la ĝusta ordono. Post tio, via monujo estos preta por uzado.etheo9.png

Uso de la billetera


En la ventana principal de la billetera podrá ver su balance actual. Además hay cuatro puntos de importancia:
Sur la monuja ĉefpaĝo vi povas vidi vian nunan bilancon. Estas ankaŭ kvar gravaj butonoj ĉi tie.etheo11.png

  1. El botón “Deposit” le permitirá aceptar ETH en su billetera. Al hacer click verá la dirección de la billetera tanto en texto que puede copiar y pegar como en un código QR.
  • Per la butono "Deposit" vi povos aldoni monon al via monujo. Klakinte sur ĝi vi vidos vian monuj-adreson kaj per kopiebla teksto kaj per QR-kodo.
  1. El botón “Send” le mostrará una ventana donde puede enviar o pagar con ETH. Podrá pegar la dirección o leer el código QR de la billetera destino.
  • La butono "Send" permesos al vi sendi ETH-monon al alia monujo. Vi povas kaj alglui monujadreson aŭ legi QR-kodon.
  1. Del lado izquierdo hay un recuadro gris que le permitirá copiar al portapapeles de manera rápida la dirección de su billetera. Justo encima de ese recuadro gris está el botón “Details” desde donde se puede hacer un paso muy importante:
  • Sur la maldekstra flanko de la paĝo troveblas du pliaj gravaj butonoj. Unue estas griza kadro per kiu vi povas rapide kopii vian adreson al la algluejo de via komputilo. Tuj supre de tiu kadro estas la butono "Details", per kiu vi povas fari gravan agon:

    Recuperación de la llave privada


    La posesión de la llave privada es un elemento clave de seguridad en las billeteras de criptomonedas. Los diferentes exchange no le proporcionan a sus usuarios las llaves privadas de las billeteras creadas en el intercambio y esa es una de las razones por las que no se debe guardar monedas en esas carteras por largos periodos. Con metamask si se puede tener la llave privada.
    Tenado de privataj ŝlosiloj estas grava afero por ĉifrovalutaj monujoj. La diversaj ĉifrovalutaj ŝanĝejoj ne donas al ties uzantoj tiujn privatajn ŝlosilojn. Alivorte, la uzantoj ne estas la veraj, plenaj posedantoj de tiuj monujoj. Tiel oni ne lasu valutojn en ŝangejaj monujoj dum longa tempo. Metamask ja donas al vi vian privatan ŝlosilon.
  1. Haga click en “Details” y de la ventana emergente seleccione “Export Private Key”.
  • Klaku sur "Details" kaj en la aperanta fenestreto klaku sur "Export Private Key".etheo15.png
  1. En la nueva ventana emergente deberá escribir la contraseña de extensión que creó anteriormente.
  • En la nova aperanta fenestreto vi devas tajpi la pasvorton kiun vi mem kreis antaŭe.etheo17.png
  1. Al escribir la contraseña verá en el recuadro la llave privada de su billetera. Debe conservarla a buen respaldo en un lugar seguro y encriptado.
  • Post tajpado de la pasvorto aperos en la kadro via privata ŝlosilo. Zorge kaj sekure gardu ĝin kaj neniam montru ĝin al alia persono.etheo18.png

Conclusión


Por medio de Firefox y Metamask se puede tener acceso a una billetera gratuita para empezar a trabajar con Ethereum, que es una de las criptomonedas más populares y fácilmente intercambiables por moneda nacional. Con solo unos minutos de tiempo se abren las puertas de la criptoeconomía.

Finaj vortoj


Per Fajrovulpo kaj Metamask oni povas ekhavi senpagan, sekuran, altkvalitan monujon por eklabori per Ethereum, kiu estas unu el la plej popularaj ĉifrovalutoj, kaj kiu ankaŭ estas facile ŝanĝebla kontraŭ nacia mono. Do, la pordoj de la ĉifrovaluta ekonomio malfermiĝos por vi.

Sort:  

Jen fakulo pri cxifra valuto kaj komputilado. Dankon pro via klarigo.

Nu, finfine la roboto (nomigxe booster) pagis. Tamen estas tre malmulta por tiom bona afisxo kaj mi pensas ke okazis pro la HF21a problemoj.

Congratulations @jesced! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!