You are viewing a single comment's thread from:

RE: CROWD MACHINE - why I believe in that revolutionary ICO? (MUST READ)

in #cryptocurrency6 years ago

Świetny post, zawierający dużo merytorycznej i przydatnej wiedzy. Fajnie że popularyzujesz ten ciekawy projekt i przy okazji odnosisz spore sukcesy, oby tak dalej ;)

Sort:  

Dzieki wielkie byku.

Ja na codzien zajmuje sie marketingiem online i promuje kilkanascie firm na instagramie, takze mniej wiecej wiem w jaki sposob budowac solidna baze followersow. W ciagu zaledwie 2 tygodni udalo mi sie usiagnac juz calkiem sporo. Mam nadzieje uda nam sie blizej w przyszlosci wspolpracowac bo ten rynek otworzy zapewne wiele mozliwosci. Ja juz dostalem niedawno propozycje bycia "project managerem" dla jednej firmy ze szwajcarii, ktora chce stworzyc wlasna kryptowalute. Dlatego tez Ciebie dopytywalem o umiejetnosci programowania aplikacji pod blockchain. Bo ja raczej nie chce wrocic do programowania i bede szukal ludzi z ktorymi moglbym wspolpracowac.

Takze mam nadzieje kontakt miedzy nami sie nie urwie.

Ps. z jakiego miasta jestes? Ja jestem z Wroclawia ale od kilku lat mieszkam w Malezji. Tyle ze do polski przylatuje na 2 tygodnie pod koniec kwietnia i planuje odwiedzic kilka miast. Moze na jakies pierogi ruskie skoczymy ? Mam nadzieje nie okaze sie ze mieszkasz gdzies przy ukrainie hehe :)

Czesc byku

Z wielką chęcią jestem otwarty i gotowy na wszelką współpracę. Mieszkam w Katowicach, więc do Wrocławia całkiem blisko, myślę, że pomysł z pierogami jest bardzo dobry. Jak będziesz znał jakieś konkretne terminy to daj znać :)

rzuc okiem na moj ostatni post. drobny konkurs staram sie zrobic