Sort:  

Thanks your for your kind comment @pibyk and for sharing with me.
Im glad to know we're on the same page.

I recon you are from Poland? :) Pozdrawiam kolege serdecznie :)

obviously going to follow you closely :)

Yep. From Poland, at the moment even in Poland but I like to move around.

A jak byś chciał pogadać to można mnie namierzyć na https://steemit.chat/channel/polish - konto jest takie samo jak tutaj :-)

ja staram sie omijac chaty z daleka, bo odpisywanie na emaile i posty kiludziesieciu osob moze byc meczace ... chat zabralby mi caly wolny czas lol

moze napisz do mnie na [email protected] i sprobujemy utrzymac kontakt emailowy ?

ps. z jednej strony wyglada jakby Ciebie temat krypto interesowal troche, ale nie za bardzo. ciezko mi z Twoich postow wyczaic twoje zainteresowania :)