You are viewing a single comment's thread from:

RE: crystal liu

in #crystal4 years ago (edited)

究竟乜嘢應用程式先係區塊鏈嘅殺手級應用 喺我眼中區塊鏈建國就係區塊鏈嘅殺手級應用 點解眾多利用區塊鏈建國項目 都不能夠成功 但係唯獨我嘅區塊鏈帝國 項目能夠成功 首先 我要喺呢一度讚賞 同埋表揚 褒獎 嗰一啲曾經 有過或者嘗試過 有過去利用區塊鏈建國想法嘅人又或者嘗試過真係落手落腳去利用區塊鏈建國嘅人 因為呢一啲人全部都有一顆純粹 善良嘅心同埋宏大嘅理想 所以即使佢哋失敗咗 喺我嘅眼中 佢哋都係英雄 佢哋利用區塊鏈建國嘅事蹟 一嘗試都值得記入史冊 佢哋 都值得名留青史 因為佢哋 都曾經為過佢哋心目中嘅 理想國烏托邦而奮鬥 但係當然 佢哋嘅失敗 並唔係 淨係 純粹唔好彩咁簡單 佢哋嘅失敗 亦都唔係正正因為 佢哋有一個好強大嘅對手美國喺度阻頭阻勢咁簡單 佢哋真正失敗嘅原因係因為佢哋 冇喺建國嘅時候將 香港共識選舉公式voting power=2^log e asset you own寫入國家憲法裏面並且將其付諸實行 所以佢哋嘅失敗 喺某程度上嚟講 係抵死㗎 雖然我好同情佢呢 因為佢哋話曬同我都係同路人 雖然有一位知名嘅區塊鏈建國 馬耳他嘅總理穆斯卡特曾經為咗 唔好令自己 區塊鏈建國嘅成果付諸流水而動殺機 策劃了一場 驚天動地嘅謀殺案 殺死咗一個當時喺度調查佢哋 區塊鏈建國項目嘅女記者 結果因此要負上刑事責任 雖然殺人係唔啱嘅 但係喺我嘅立場 佢係冇罪㗎 因為佢曾經擁有過 一個利用區塊鏈建國嘅宏大理想 所以足夠抵消佢所犯下嘅一切罪行 用中國共產黨嘅術語講 佢嘅所作所為就好似中國共產黨嘅開國皇帝 毛澤東咁樣 雖然任內施政失敗 導致 中國大陸發生 大飢荒同埋 文化大革命呢兩場人禍 但係綜合佢嘅一生嚟睇 佢仍然係功大於過嘅 而且馬耳他嘅總理穆斯卡特只不過係 參與了一宗謀殺案 亦都只不過係曬死咗一名 女記者 綜合佢嘅一生生平嚟睇 馬耳他嘅總理穆斯卡特就好似毛澤東咁樣係功大於過