Vzdělanec či idiot

in #czech7 years ago

Kdo mě zná, tak ví, který sport mi je nejbližší, ví kde bydlím a ví, že jdu (po kolikáté už) s kůží
na trh.
V neděli v podvečer jsem navštívil utkání můžu v nejvyšší soutěži ČR v mém rodném městě. Soupeřem “našich” byli pražáci, za které hraje můj syn - student VŠ. S rodinkou jsme, dle mě zcela logicky, fandili Pražákům. Asi dost hlasitě a výrazně, protože si toho všiml činovník domácího klubu a ptal se mých přátel jestli je normální, že moje rodina fandí Pražákům? Dotaz zcela zásadní. Ale proč se nezeptali nás a ptají se mých kamarádů….? Máme poměrně jednoduché vysvětlení. Domácím fandíme vždy, ale když proti nim hraje můj syn, tak prostě budu fandit jemu, jeho týmu. Ať je z Prahy, Plzně, Mladé Boleslavy nebo třeba Hodonína. Ještě poznámka pro nezasvěcené - syn je kmenovým hráče domácích a u Pražáků je na hostování.
Moje žena po této informaci vyrazila za činovníkem a na rovinu se zeptala, proč nebyl dotaz směřován přímo nám. Činovník zcela zasažen přímou otázkou nevěděl co na to. Naopak moje žena kontrovala tím, proč hrstka hostujících fanoušků překřičí domácí fans. A odpověď byla zcela zdrcující….. “Víš, my máme v klubu děti z výběrových tříd a jejich rodiče jsou inteligentní a tak neumí tolik fandit.”
Ty jo, takže jsem se dozvěděl, že jsem buran, nevzdělanec takže vlastně idiot. A to i se zbytkem mé rodiny, který svému potomkovi a jeho týmu fandí a snaží se ho povzbudit v co nejlepším výkonu…. No jsem rád, že to konečně vím! Prostě u nás v rodině o chytrého a vzdělaného nezavadíš…
Ale tak jsem si vzpomněl, že před rokem či dvěma dotyčný činovník v utkání mnohem nižší soutěže stál na lavičce soupeře z jiného města a pomáhal u proti domácímu týmu….
Že by něco podobného jako v neděli? Ale jejich fanoušci byli řádně slyšet, pěkně fandili! Hele nejsou to idioti jako já a moje rodina….?
A ještě jedna stará vzpomínka, že ten domácí tým měl na jiné hale “půjčené fans” z jiného
sportu… Asi taky idioti! No samozřejmě, protože domácí mají pouze výběrové žáky a vzdělané rodiče. Ale ti idioti udělali atmosféru
Osobně si myslím, že my idioti co umíme v hledišti udělat atmosféru jsme těm všem klubům ve všech
sportech prospěšní. A nebo je lepší hrát v hale, kde je ticho jako v kostele...

Sort:  

Ahoj Draku, když budeš používat tag #cesky, určitě si tě všimne více našinců. Bez toho klíčového slova tvé texty zapadnou, a to by byla škoda.