Sort:  

Aha, takže něco jako ve smyslu - nechci slevu slevu zadarmo.

To je relativní. Ta burza ještě není spuštěná. Koukal jsem jen zběžně, ale poplatky jsem nenašel. Může to být dobrá burza, a pak se těch pět set babek vyplatí sebrat. Nebo to může být špatná burza, kde se nebude vyplácet obchodovat, takže ty peníze ti budou k ničemu.

Aby se na burze dalo obchodovat, potřebuje v první řadě likviditu - dostatek nabízejících a poptávajících a dostatečný objem peněz. Nejsem si jist, že se nově vznikající burza, která chce měnit až 1 000 měnových párů, opravdu prosadí. A nebo většina těch párů nebude mít dostatek nabídky nebo poptávky.

Pravděpodobně to tak asi bude. Jen mi to připomíná obchodní politiku našich operátorů. Nové zákazníky lákají na slevy a X měsíců zdarma. A jen co se upíší, začnou škubat úrodu. Popřípadě provedou zkvalitnění služeb ve prospěch zákazníka. Ve skutečnosti zákazník dostane, něco co kolikrát nechce a samozřejmě je s tím spojený vyšší účet.

Poslední věc co mě dostala do kolenou. Když mi konkurenční operátor nabízel neveřejnou nabídku internetu 1,5GB za 300 korun. V tu chvíli jsem nevěděl jestli se mám smát nebo brečet.