Sort:  

lol, Bounty Açıklaması:

Our employee "Berkay" will be fully focusing on debitum bounty campaign.

Hadi bakalım Berkay Bey'in yapacak baya bir işi var, hayırlısı diyelim :)

Dün öyle bir akın oldu ki buradan, muhtemelen türk manager aldılar adamlar :D

Telegram kanalına katılmak 1 stake, profile fotosunu koymak 1 stake ve telegramda gözüken nickinizin sonunda 'DEBITUM.NETWORK SUPPORTER' yazmak 2 stake veriyormuş. Ayrıca bounty programı boyunca da telegram kanalında kalmak zorundasınız.

Profil fotosuyla ilgili bir stake yok.

Add Debitum Network icon as your Telegram image until the end of the bounty program – 1 stake;

Add ‘DEBITUM.NETWORK SUPPORTER’ to your Telegram name until the end of the bounty program – 2 stakes.

Ben ilk soylenenden bunu anladim. Your telegram image dedigi telegram profil fotosu olsa gerek.

Farklı başlıklara mı bakıyoruz çözemedim. Bende de bu yazıyor: TELEGRAM STARTER
Join our Telegram group and stay until the end of the bounty program – 1 stake

TELEGRAM BENEFITOR
Add ‘DEBITUM.NETWORK SUPPORTER’ to your Telegram name until the end of the bounty program – 2 stakes

TELEGRAM MASTER
ONLY FOR TELEGRAM GROUP OWNERS: Spread the word about Debitum Network project in your Telegram group – 5 stakes

evet ben bitcointalk degilde kendi sitelerindeki bounty sayfasina baktim.
https://debitum.network/bounty

form linkini göremedim ve telegramda nereden değişiyoruz nickimizi

Evet haklısınız, steem'e bazen link eklerken sıkıntı yaşıyorum, siteye de koydum şimdi orada linkler mevcut. Nick ayarlardan değişiyor telegramda.

bu yazılara kodlar resimler linkler yazı tipleri eklemek isterseniz yazı yazarken markdown guide var oraya tıklarsan kodlarını bulabilirsin

form icin link eklemeyi unutmussunuz galiba