Simulation hypothesis..

in #dejavu13 days ago (edited)

Коли я перегляда фільм «Теорія простих чисел», в мене було Dé jà vu, яке вказувало на те, що я десь бачила ось цю піраміду ⬇️.

І чомусь, ця піраміда не виходила з моєї голови.
Також в ній співав пан Пивоваров, але вже французською, адже фільм був французький.
( позування Артема на фоні тріумфальної арки, просто 🔥)


YouTube

Все що вдалося пригадати -

📷 📖 Лі Чешир - «Ключові події в мистетстві».

Це лінійна перспектива Брунеллескі.
Схожі?

Коли я вперше побачила це зображення, в мене виникла думка, що десь приблизно так і побудовано світ 😅

Тому цікаво було зустрітися з цим символом ще раз.
І якщо я вже вирішила поділитися такою не значною інформацією, як власне дежавю. То додам допису обʼєму за допомогою скриншотів з фільму про який я згадувала на початку.

Що тут робить Маліфісьента я не знаю…

Подивилася на спину Маргарити і виникло запитання до вас, а чі знаєте ви, значення імені Маргарита ?

Sort:  

Радий за тебе. Знаю наскільки це приємне відчуття "Де жа вю"

Просвіти про значення імені Маргарита, я знайшов тільки те, що це від перлини і Афродіти

👍🏻 перлина.