Досвід використання "стоячого стола"

in #desk2 years ago

Вітаю своїх читачів!

Трішки більш як два тижні тому я придбав стола, за котрим можна не лише сидіти, але й стояти!

Причина купівлі - здоровлячко. Вірите, чи ні, але постійне сидіння є досить шкідливим для нашого організму. Людина просто не встигла еволюціонувати таким чином, аби "сидячий" спосіб життя не мав негативного впливу. Тому на це варто звертати увагу.



Вибір стола

При виборі стола я переглянув чимало варіантів:

  • просто високий стіл, висота котрого не змінюється;
  • "надбудова" на звичайний стіл, котра дозволяє підіймати все те, що на ній стоїть;
  • стоячий стіл з механічною зміною висоти, аби змінити його висоту, потрібно вставляти ключа, і крутити, наче стару м'ясорубку. При цьому можливо також треба буде послаблювати гайки, котрі тримають стола в певному положенні, не дозволяючи йому падати вниз;
  • стоячий стіл з електричними моторчиками та пультом управління з кніпочками, натискаючи на котрі стіл підіймається, або опускається.

Як ви вже помітили з форматування, я обрав саме останній варіант, і на мою думку - він найкращий, тому що я люблю все електричне та автоматичне.



Де купувати?

Під час пошуку такого стола я бачив багато варіантів. Готові столи невідомих мені компаній, котрі виглядають ніби й непогано, але про їхню якість нічого невідомо. Також я бачив варіанти фірми Barsky, але дизайн того столу дуже дивний, тому що зверху до низу там висить якась дивна механічна кишка, і купувати щось подібне я не хотів навіть з великою знижкою...

Зрештою, я натрапив на це відео


В ньому пан Дмитро радить купувати подібного стола у компанії StiyStil (до речі, це є львівська компанія).

На їхньому сайті я побачив два варіанти подібного стола
image.png

посилання на сторінку

Оглянувши параметри столів та іншу інформацію про них, виявилось, що стіл PRO V2 має механізм виготовлений європейською компанією LogicData (Австрія).
Механізм стола PRO виготовлений китайською компанією Zhejiang Jiecang Linear Motion Technology Co., котра раніше цього року вирішила придбати LogicData, до речі.

Порівнявши параметри столів та різницю в ціні, я вирішив купувати дешевшого - PRO V2.

При купівлі, можна також обрати колір ніжок, білий, або чорний, розмір та вид дерева стільниці (або купити механізм окремо, а стільницю використати зі свого старого стола), та замовити органайзер для дротів, котрий кріпиться під столом, або ж замовити вирізання дірки в столі, через котру можна буде пропустити дроти. Також можна замовити різні інші прибамбаси, як от килимок для стола, або килимок, на котрому можна стояти.
Скажу відразу - органайзер таки потрібен, а от килимок для стояння особисто мені не треба, бо проблем з п'ятками не маю.



Доставлення та збирання

Доставили мені цього стола, здається, на другий, чи третій день, дуже швидко. Доставлення та збірка безоплатні, до речі.
Спочатку я думав, що сам зможу зібрати стола, але зрештою передумав, та попросив, аби майстер мені його зібрав, і я зробив правильне рішення!

Майстер, котрому навіть не треба було дивитись в мануал по збірці, зібрав цього стола за ~40 хв, якби це робив я, то вовтузився б дві години.

Ниньки ж він виглядає наступним чином. img_20211211_113254332.jpg
Це не є найвища позиція, можна підняти на 130 см, але на цьому фото я підняв стола на 115 см.

Найнижча позиція - 64 см, виглядає так (я поставив крісло, аби легше було розуміти, яка це висота) img_20211211_113715326.jpg

Наразі я пишу цей параграф з найнижчою висотою, і мушу сказати, що ця позиція чудово підійде пацанчикам з району. До речі, майстер розповів, що деякі люди сідають чи то на подушки, чи то на щось дуже низьке, що дозволяє повністю випрямити ноги, і працюють так за столом.

Для регулювання висоти стола є панель управління. Натискаючи на кнопку вверх, та вниз, і тримаючи їх, можна змінювати висоту стола на потрібне значення. Коли висота стола виставлена так, як вам подобається, ви можете натиснути на кнопку Save, потім обрати одну з цифрових кнопок (1, 2, 3, 4), натиснути Save ще раз, і ця позиція збережеться за кнопкою.
img_20211211_113734968_1_.jpg

Потім можна двічі натиснути на потрібну вам цифру, аби стіл автоматично змінив своє положення до заданого вами раніше.



Шум та стабільність

Мушу сказати, що за час користування цим столом в мене не виникало проблем з шумом роботи моторів (вони шумлять лише під час зміни положення).
Для тих, хто любить циферки, можу сказати, що рівень шуму під час роботи моторів складає 50 dB (телефон лежав на столі під час зміни висоти).

Щодо стабільності, то звісно, цей стіл не є вкопаним в землю, і у верхній позиції трішки хитається, але настільки непомітно, що за два з половиною тижні в мене жодного разу не виникало незручностей через це.



Висновки

Чи варто воно своїх грошей? Так, повністю.

Це, певно, одна з найкращих інвестицій, адже я користуюсь цим столом кожного дня, впродовж більш як восьми годин на день. І справжню ціну цього столу можна буде усвідомити лише з часом, коли в тих, хто постійно сидить, повилазить купа хвороб, а в тих, хто змінює положення між сидячим та стоячим, з'являються суперсили та мільйони доларів повилазить менше хвороб.

Sort:  

Теж були думки, чи купувати, чи не купувати такий стіл.
Прочитав допис, колись таки купуватиму 😎💪

забув ще в дописі сказати, що дуже часто, коли стою, і слухаю якусь музику на фоні, то починаю несвідомо підтанцьовувати, так що той стіл мене майже спортсменом зробив😁

Dear @chazashleyua, we need your help!

The Hivebuzz proposal already got an important support from the community and is close to be funded. However, it misses a few votes to get past the return proposal and your could make the difference!

May we ask you to support it so our team can continue its work this year?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/199

Thank you!