3 Gün Sürecek Destek Projesi

in #destek6 years ago (edited)

Yaşamak, bir ağaç gibi
Tek ve hür...
Ve bir orman gibi kardeşçesine  

Steemit' e yeni girmiş ve mevcut kişiler için destek kapsamında bir çok proje yapılıyor. Özellikle Türk balina sayılabilecek olan kullanıcılar olan @anadolu @kusadasi @sorucevap  hesapların yardımları yadsınamaz. 

Bu hesapların yanında yeni kullanıcılar için bot desteği gibi işleyen manuel oylanan destek grubumuzun desteği olacaktır.

yapmanız gerekenler

  1. 0.001 sbd yi @fidofinans hesabına transfer edip 3 gün boyunca postlarına destek olunacaktır.
  2. bu gönderiyi begenin ve altına onay niteliğinde bir şey yazın(ör.katıldım).
  3. tag kısmına destek yazınız.

Ayrıca bu postun getirisi projeye katılan arkadaşlara dağıtılacaktır.

Bizde yeni olduğumuz için oy gücümüz çok yok fakat moral ve motivasyon niteliğinde bir proje olacağını düşünüyorum

3 gün sonunda proje tekrarlanacaktır. 

Sort:  

Üstad katılıyorum ama 3 gün boyunca her postu mu beğeneceksin oy gücün yetecekmi katılım çok olursa nasıl olacak bu ben sana gönderimi yapıyorum hemen zaten makul bir ücret denemek için ama soruarım da bunlar tam açık olmamış o kısımlar da

Her gun bir post olacak. Burada ki amac etkilesimi biraz daha arttirmak olacak.

anladım katıldım ben gönderimi de yaptım kontrol edebilirsin

Gonderimi gordum. Destek icin tesekkurler.

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Lucky day :) thanks.

This post has received a 8.00% upvote from @msp-bidbot thanks to: @fidofinans. Delegate SP to this public bot and get paid daily: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP Don't delegate so much that you have less than 50SP left on your account.