Destektr Upvote ve Sbd Projesi (destektr)

in #destektr6 years ago (edited)

ggggggg.jpg

   

    Steemit'te ki Türk kullanıcıların azlığını hepimiz biliyoruz. Gün geçtikte kullanıcı sayısının arttığını görüyoruz. Fakat başlıca sorunlarımızdan bir tanesi yaptığımız içeriklere oy alamayıp sbd kazanamıyoruz. İçeriklerimiz kaliteli bile olsa malesef sitenin içerisinde kayboluyor. Destek amaçlı olarak 4 gün sürecek destek projesi yapıyoruz.


    Bu destek projesine katıldığınız andan itibaren, 7 gün boyunca günde bir postunuza oy alacaksınız. 

    Ayrıca projenin yayımından 7 gün sonra elde edilen gelir projeye katılan kişilere bölünüp dağıtılacaktır.  

         Yapmanız Gerekenler

  • Bu yazıyı beğenip, resteem yapmanız gerekmektedir.
  • Sizi görebilmemiz için katılıma dair yorum yapmanız gerekmektedir.
  • Kendi sayfanızda postlarınızı paylaşırken başlık kısmına ve tag kısımlarına destektr olarak yazmanız lazım.(bunu sizin postlarınıza oy atabilmemiz için yapmanız gerekli)


Yapmanız gereken sadece bunlar. Herkese iyi şanslar.




Sort:  

Birbirimize destek olacak her türlü projeye, adıma bende varım

Bu tarz projeleri her daim destekliyoruz ;)

güzel bir proje yeni başlayanlara yardımcı olunur

Sagolasın umarım güzel olur.

Projeye destek veriyorum. umarım güzel sonuç olur.

Katılıyorum, başarılı bir proje olacak gibi seziyorum şimdiden :)

Gelecekte büyüyecek bir proje gibi duruyor.

katıldım.

en kısa zamanda katılmayı düşünüyorum

Katılıyorum , kendi aramızda da upvote yapabilirsek projenin daha da büyüyeceğine inanınıyorum

Evet birbirimizi destekleyen bu tür güzel projelerle.Steemit Türk topluluğunu genişletip geliştirebiliriz. Teşekkürler proje için.

Katılım için teşekkürler. Bizde öyle umuyoruz.

Hadi hayırlısı

Sagolasın teşekkürler.

O zaman birbirimize destek verme zamanı bende varım. Güzel proje.

Destek için teşekkürler. begenmenize sevindim.

Katılım için teşekkürler.

Katıldım.

Katıldım bol kazançlar

teşekkürler her için bol kazançlı olsun.

öncelikle burdaki türkler olarak birbirimizi takip etmeliyiz bence.projeyi destekliyorum.

Birlik beraberlik olduğu sürece her şey mümkün.

Nice post,thank you

thank you man.

Böyle çalışmalara gerçekten ihtiyaç var. Bu projeyi destekliyorum ve katılmak istiyorum.

Projeyi destekliyorum ve katılıyorum