Digital painting #1

in #digitalpainting2 years ago

Hej hej!

Kilka słów o moich początkach w digital painting.

Tak naprawdę nadal jest na początku mojej twórczości, poznawaniu programu, pędzli i ogólnie tego tematu.

Od dawna przyglądam się pracą różnych osób. Bardzo lubię oglądać, jak powstają obrazki na różnych mediach społecznościowych. Dlatego też postanowiłam kupić tablet graficzny. Mam kilka koleżanek, które zajmują się właśnie tego typu twórczością. Stwierdzałam, że to czas skończyć im się przyglądać i samej zacząć coś tworzyć.

(instagramy dziewczyn: pudding.squirrel oraz daria.opasiak)

Przy pomocy koleżanki zakupiłam swój pierwszy tablet graficzny. Prosty, nie za drogi na początek, żeby sprawdzić się, czy mi się to spodoba. Ten tablet to: XP-Pen Deco 01 V2.

Naukę digital painting zaczęłam od malowania pokemonów, ponieważ wydawały mi się one najprostsze (niestety potrzebowałam więcej miejsca na laptopie i usunęłam je :c). W momencie, gdy poczułam się trochę pewniej w tym, co robię (tylko poczułam) postanowiłam przerysować mnie i mojego partnera ze zdjęcia. Wydaje mi się, że jak na początek było dobrze.

image.png

Jest to moja pierwsza większa praca wiem że wiele jej brakuje. Po pierwsze CIENIOWANIA, ale w następnym obrazku pracuje nad tym :D

Tak mniej więcej zaczęła się moją przygoda z digital painting. Później nie było już tak kolorowo haha...

Dzięki za poświęcony mi czas i do następnego <3

PS. Chętnie przyjmę różnego typu poradniki lub wskazówki jak malować dłonie :D

Sort:  

Drobna rada: jak piszesz po polsku to dodaj tag "polish" :) Bez niego trudno dotrzeć do ludzi.