Wyspa Przetrwania - NA ŻYWO opowiadam o udziale w programie!

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

Wpadnij posłuchać o tym jak to się stało, że rok temu przez 9 dni głodowałam na bezludnej wyspie wraz z 15 obcymi osobami, na Fiji - po drugiej stronie kuli ziemskiej! Skórowałam węża, biegałam boso po dżungli i grałam w naciekawszą grę świata, a na dodatek oglądało to później 2 miliony osób!

Odpowiadam na pytania (na te, na które mogę odpowiedzieć) na żywo i na te zadane wcześniej pod postami. Chodźcie! :)

My live stream is at DLive

Sort:  

Gdyby komuś przyszło do głowy oglądać to już po transmisji, to polecam od razu przelecieć kilka minut początkowych (no, chyba, że się chcecie pośmiać z 4593 moich głosów nakładających się na siebie zanim @santarius mi powiedział, że trzeba wyłączyć okno z Dlive)

Super - musze tez wytestowc ten Dlive

polecam! to o wiele trudniejsze niż mi się wydawało (nie wystarczy kliknąć "go live"), ale chyba warto wprowadzić jako urozmaicenie formy :)

Wciągneło mnie w tamtym okresie oglądanie Wyspy Przetrwania, większość udało się obejrzeć. Z pewnością fajne przeżycie dla Ciebie.

zdecydowanie, przygoda życia! :D

Kilka minut opóźnienia przez mój nieogar, za chwilę powinno działać :D

O a ja nie wiedzialem, ze z nami tutaj siedzisz :) Ogladalem na biezaco, az mi sie znudzilo czyli do finalu i do tej pory nie wiem kto wygral :)

:)) Finał był w ten sam dzień co mecz reprezentacji Polski, więc sporo osób właśnie ten odcinek ominęło. Wygrała niepozorna Kasia Cebula :)

Ooo a ja już obejrzę po, za późno trafiłam na link :)

Super przygoda i fajnie, ze szczegółami opowiedziana. Przyjemnie się do kawki oglądało/słuchało!

Jeżeli o tym mówiłaś to wybacz, bo mi umkneło - można gdzieś jeszcze zobaczyć odcinek z Twoim udziałem? 😉

Pierwsze koty za płoty, trochę problemów technicznych się pojawiło, ale teraz już będzie tylko lepiej :) Można oglądnąć tutaj: https://www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Wyspa-Przetrwania/5011007/Odcinki/5011142/Wyspa-Przetrwania-Odcinek-1/8987872977dadb1c8bd25f5d1c6713dd ale chyba Ty nie będziesz mógł, bo w Azji z tego co pamiętam Ipla nie działa :(

Dobrze było! Widać, że kamera Cię lubi i a Ty wiesz co robić, więc liczę na kolejne produkcje. 😉

Z oglądaniem faktycznie muszę zaczekać bo tu nie bangla ani ipla, ani inne pleyery, ale nadrobię na bank! 😉

byłbym wdzięczny gdybyś przeczytał moje autorskie opowiadanie i je ocenił
https://steemit.com/opowiadanie/@kapitanzylka/2z3pze-przygody-kapitanow-1
z góry dzięki :)