Sort:  
There are 3 pages
Pages

a mozesz sprawdzic moje konto?

pałkersonik dla zasięgu

proszę się pojawić na strimie!

tęskniłam

głośniej mów lub mikro pod twarz

bo mi niedługo wpadnie 100% głośności i nadal jest cicho

keliłeś coś? bo chyba taśme słyszałam xd

czy on kurwa tam schaby bije czy co???? ;_;

ok spoko slychac

co to za film zdradzisz tajemnice?

mmm, pierś z indyka. zrób dla mnie też

spoko luz ino nie zapominoj o nas

brzydki czat woow#

Hej wszyscy :)

@warior hej pałkersie :P

@natison Hej w domu już jesteś czy w szkole jeszcze?

Jak dla mnie w sam raz muzyka :)

Łorio, ja od 5 godzin w domku.

oba egzaminy zdałam! :D w dodatku najlepsze oceny zgarnęłam w grupie :D żeby kobieta była lepszym informatykiem haha

@natison zauważyłem, że się znasz na rzeczy ;) kobieta też może być programistą :D

@warior no wiem, ale zdziwiło mnie to :D

Hej @hatikunatiku :D w końcu się udało Ci dojść do streama Carrio

on się naprawił, bo wiedział, że będziesz go wyzywać

dojść* Kappa

Carrio na yt to gdzie nie wejdziesz do wiekszego youtubera tam ameba w komentarzach jest

Witam wszystkich! :D

oo ale będzie film, już w kościach czuję nadchodzącą dobrą zabawę :)

edytowałem przedchwilą i poprawiłem :D @Natison - nie czepiaj się do mojej ortografii ;)

@łorio będę, bo jestem #grammarnazi ;*

czekam aż ktoś natison poprawi

będzie MAMA w odcinku :D

mama mama a on obrarza mojego ulubionego juciubera mama mama weśś mu coś powiec niemoszna obrarzać ludzi

jeszcze ten głos <3

oho, właczył bitmoji... będzie rejdż xd

heeeej Klaudia

zartujsiema claudiaa

siemanerko wszystkim jak tam miśki?

siema czat i wszystkim

nie ma nikogo na czacie?

oooo lag miolech

Jesteśmy tylko ja na priv pogadać musiałem

jestem batony

There are 3 pages
Pages