Sort:  

Grałeś kiedyś w grę typu lol, cs i ci się spodobała czy wogóle nie preferujesz tego typu gier?

Lekcja pt. "Szacunek" czyli Carrioner uczy i bawi :D

witam

mowiles ze gra ssie:)

Dobry po raz drugi bo idę z Twitcha :D Pałkerson leci na 100%

Dobry po raz drugi bo idę z Twitcha :D Pałkerson leci na 100%

Oj podwójnie wysłało bo coś mi się zacięło :o

Witam

pokazuj,już czekam

i to jest właśnie minus tej gry, żadnej pauzy nie ma

Carrio do której live

do końca

XD zajebiste

Chociaż jak jest jakaś starsza osoba o kulach to z własnej kultury powinniśmy ustąpić miejsca

uczy to na pewno, ale kogoś już pewnie dupka zapiekła xd

Pewnie wiele osób XD

ja zawsze ustępuje miejsca starszym, ale jeśli zanim wstane dostaje opieprz za to, że jeszcze tego nie zrobiło, no to sorry :D

O to mi chodziło

Chodziło

Ja to nie ogarniam jak można mieć taki ból dupy o to, że Carrio powiedział, że nie ma szacunku do osób, których nie zna itp. XD Co trzeba mieć w głowie, żeby myśleć, że od razu gardzi wszystkimi na start XD

W szkole do 16 a później do brata jadę a na wieczór twój live

to nie gardzenie na start, tylko właśnie neutralne podejście :D

To mam na myśli :D On podchodzi neutralnie a tamci co się spinają chyba myślą, że on negatywnie podchodzi XD

Temat "Szacunku" powraca :D

jak bumerang XD

To już nawałnica się robi :D

Miałem taką sytuację że baba kazała mi ustąpić miejsca w prawie pustym autobusie a powodem było że siedziałem bliżej wejścia a jej się jej chciało iść do następnego wolnego miejsca

Jak by robił chujowy kontent to by stracił tych widzów

oni wymuszają "szacunek" na ludziach, żeby poczuli, że ktoś o nich myśli

@littlefoxy94 jak widzę Twój nick to zaczyna mi w głowie lecieć piosenka Rob Zombie - Foxy, Foxy :D

Chodziło że jak by robił chujowy kontent to ludzie którzy przyszli od ciebie na jego kanał przestali go oglądać a jednak nadal oglądają więc dobry robi

sory cos miu lapka sie odchaczyla

myślałam, że what does fox say :D

To mi w głowie nie leci na szczęście :D

Dobry wieczór Carrio

masakra, chciałem się zdrzemnąć godzinę i wstałem przed chwilą. Kurwa co ja będę robił do rana?

do roboty na 14:00 mam, filmy chyba jakieÅ› pooglÄ…dam

szota widziałem na dlive i na YT - komentarze czytam teraz

trzymaj siÄ™ Carrio