[PL/ENG]God of War Drinking Game! | Spoiler = 100% dovnvote

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Play God of War on highest difficulty possible that does not feel like masochism with a "drinking game"
What should you drink? Whatever you like
RULES:
Someone in a game (Kratos) says "BOY!" - 1
Someone says "Head" - 1
Dead - 1
Boss in 1st try = 0

My live stream is at DLive

Sort:  
There are 7 pages
Pages

loki by próbował zabić kratosa

Dokładnie pan wyżej dobrze prawi

ciekawe który tworzył animację umierania, bo wygląda to drewnianie

kurwa, weź stąd idz bo tylko wkurwiasz ludzi

z lewej biały pasek jeszcze xd

napiszę- jak właczyć night mode na dilive

Teraz z prawej biały pasek.

W końcu :3

dawać upvoty! xd

Carrio jak obawiasz się, że tu też będą spoilerowcy to jest tryb "upvote only". Aczkolwiek tu chyba będzie kultura :)

John. Można znaleźć jakieś analogie między GoW a Wieśkiem?

Ja pierdziele , jak wydarło ryja

no I witam z powrotem

a moze rajdziek do kassixo, wtedy jak pojade do estonii to moze by mi dała, błagam

Trochę głośno :)

@Carrioner Bardziej chodziło mi o mechanikę. LuL. :P

ma teraz lajwa, wiec mozna zrobic

upvote, voters to pasek przesuwany, dodałem niedawno - z upvoterami

ja też muszę, zaraz wracam xd

a ja ja troche, odrobine kocham to by jej sieprzyjemniezrobiło

Carrio tam jest możliwość testu - kliknij strzałkę obracającą się

już zrobiłem tak, że wysyła test do OBS jak klikniesz

Hejka ludziska

coś się zdesynchronizowało :D

siema men

U mnie wsio ok.

W sumie, dźwięk ze strony powinien być, bo inaczej sie dublowały, ale zazwyczaj nie było takiego przesunięcia

o teraz było idealnie :)

Dobry men

Jak zmienisz dźwięk, może być ze 2-3x jeszcze stary zanim przeglądarka pozbędzie się cache

Jakbyś chciał to zrobiłęm też przesuwany pasek z osobami co upvotowały i za ile :) - trzeci link do OBS

Jest już nowy mp3? bo mnie chwilę nie było?

no tak jak myślałem :D ale to się powinno niedługo zmienić

ten a kiedy film z kikutem?

Wagon ma taką przewagę że YT go nie gnębi XD

z tambneilem tym z wywiadu

Jest opis widoczny, są zasady picia

pewnie chodzi o wywiad z kikutem i co mowiles ze wyglada jakby byl uposledzony czy cos takiego xd\

Ja lecę spać John. Dobranoc! ;)

To niezły charizard :3

There are 7 pages
Pages