Sort:  
There are 2 pages
Pages

Kurła, moja kotka za często ogląda ze mną Carrionera. Teraz Gracja leżała na wersalce obok i pokazała Młeee, naśladuje normalnie:


Gracja Mee.jpg

Carrioner Mee.jpg

Słuchajcie Krychy, bo dobrze prawi

U egzemy aż łezka poleciała

no właśnie napisz mu elaborat będzie fajnie ???

Carrioner ty zdrajco dajesz sam sobie upvoty a dla mnie krystyny to nawet mirindy żałujesz :3

Chyba tę muzę Imposible można coverować bo słyszałem jej około wersji, najfajniejsza z Anime music Video z Dragon Ballem:

HAPPY RUSEV DAY

Diabeł zawładnął komputerem

Coś biednie ta szafa wygląda z której nadaje jak na takie ilości Steem :)

i'm Riśtofen and master of the boy

kurwa Carrioner batonie dałem ci upvota i tak to ja Richtofen

Carrio to jest przyspieszone, nuta jest dużo fajniejsza w oryginale, koleś to śpiewa, dałem linka wyżej na steemit, posłuchaj sobie :)

Carrioner chciał byś grę o sobie typu god of war lub saints row ?

tak pytam bo po głowie mi chodzi fajny pomysł na grę o tobie lae to by dopiero jak skończę robic horror

Siemaneczko tu Krycha! Czytam tylko dla elity, która ma konto na steemit i pisze pod postem na steemit. Zakładajcie konta bo po co być plebsem!

Dokładnie i nie zapominajcie o upvote dla Carrionera

ale co Ci wkurwia, że ktoś zarabia na Twoim filmiku?

tylko nie wiem co wtedy z dubbingiem

no co ty nie powiesz, Krycha

nie dla psa to dla pana to

cario mozerz mi wyjasnić czy dobrze rozumuje reputacja sie zwieksza jak tos da upwvota leci wdół jak da flage lub donvota ?

to ja krych pomuście ten brodaty psychol zamknoł mnie w piwnicy i każe czytać jakieś komentarze

siema mordko. ogladam cie juz dlugo czy powiesz jak ustawic komunikat z upvote ?? jestem nowy i tego nie ogarniam

sory to był żart

Cario Kefla to fuzja jak Vegeto, jest 100x mocniejsza niż zwykły sajanin, wszystko OK

dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie pozdrawiam

Carrio można już wpisywać nazwę użytkownika, nie trzeba całego linku - tak samo jak na twitchu :)

dasz linka ?

Tylko jak wpisujesz nazwę pobierze ostatni post na steemit więc trzeba się upewnić że strim jest ostatni

dzieki za wytlumaczenie mordko. kocham cie

Fakt, mówiłem coś takiego - bo nie było instrukcji jeszcze wtedy - już napisałem instrukcję, tylko trzeba podkreślać że pobiera to ostatni post jakby ktoś dodał 10 postów w trakcie streama i się dziwił, że nie działa

O wypłata już była, kuźwa :D Gonie Cie Carrio, jakieś 20 razy tyle i Cie wyprzedzę :)

Dokładnie tak, potem będziemy tylko o kryptowalutach mówić i cyk cyk cyk :)

widziałeś podróbkę carrionera zobacz ciemniaka richthofen

Kuźwa mmmkkkkk restimował post o dreamroyder007 - ludzie doszli do wniosku, że za dużo zarabia i napuścili na niego boty down wotujące... A to jest inwestor i miałzamiar 500000 USD inwestować niedługo. Żegna się ze steem... I jak ma steem nie spadać :/

Chyba tylko zobaczyli jakie ma konto (a przecież kupione) i to wystarczyło

heh, właśnie się zastanawiałem, o co biega z tym love, ładnie go załatwił, wypstrykał Go :)

Głosu nie ma kurde bele :(

No teraz to już jest chytrusie Kappa

Jesteś bardzo pozytywną osobą. Nie wiem jakim cudem ludzie Cię oceniają przez pryzmat np. CKMW i inny tak zwanych krzykaczy. Dobranoc!

cario podziel sie czekoladką hehe

wsumie ciekawe czy acipupu streamuje ;p

Czy to prawda że w taki sposób, niedługo koszulkę dlive będziesz zamawiać z ulando pl? Kappa :3

Chociaż w sumie dla mnie jest łatwiej zrzucić masę niż ją zrobić :(

ile dokładnie czekałeś na koszulke dlive od momentu zamówienia

kurła filmik scisz bo cie słabo słychać

co to za gra bo mnie trochę nie było

i o co w tym chodzi ?

There are 2 pages
Pages