Sort:  
There are 6 pages
Pages

Witam Carrioner, wczoraj założyłem konto na steem i jestem zadowolony, dużo wrzucam i jak na dwa dni jest 0,24$ :D

borze te wiatraki, wyłącz to :o mam szumy ogromne xd

a dobry wieczór

Czyli rozumiem, że później że przeżucamy na showup'a xD

holender? latający?

Dobra ja będę się zbierał na jazdę kursu prawa jazdy :D Już ciemno jest i trochę się boję :/ Trzymaj się Carrio!

Ale twoja żona ma zejebisty głos :D

sam jesteś żona

To ta sama Lara której iq kiedyś trzeba było zgadnąć na streamie? xD

to inna Lara

nie daj się oszukać

sama gra funkcjonuje chyba na 10 fps, także ;p

kto da downvote za cycka? Carrio! :D

nic nie widać Klaudia, bliżej kamery musisz

halo Karioner. tęskniłam :(

Są takie specjalne naklejki na sutki z tego co sie orientuję. Ciekawe czy się nada :D

jakościowo? :D jakby windows 3.11 był nowością :D

Kto da najwyższego donejta, ten otrzyma prywatny link do streama po streamie ;) jeżeli wiecie co mam na myśli ;)

@klaudiacroft możesz do mnie od razu na priv napisać skarbie Kappa

Twoje obiecanki cacanki! już sięnabrałem raz!

@natison do Ciebie zawsze ;*

;( Nic za darmo nie ma. Jako umiarkowanie niezamożny uczeń trzeciej klasy technikum elektronicznego nie mam na co liczyć :D Trzeba obejść sie smakiem

chuj xD umiarkowanie zamożny :D

oglądałam trochę tego filma, co dałeś linka z tego mitapu w krakowie. ten nojzi... no ciągle albo "de facto" albo piniondz xd

ja jakoś potrafiłem zarabiać 1800 miesięcznie pracując tylko w weekendy..

chuj xD umiarkowanie zamożny :D

Normalny angielski.. tak się mówi " 's " zamiast "is" :/ bardzo native'owe

popieram sinistera. to tak w mowie potocznej się skrótów używa jak e.g. czy u're

exempli gratia XD

no nie, to jest fajne takie używanie skrótów zamiast pisanie "you should" mogę napisać "u'd" i koniec :D

" u'd " raczej znaczy "you would" ;)

ale do should też się używa :c tak mnie uczono :(

w tym przypadku tak, masz racje.

od "Yokosuka" to "U" jest nieme praktycznie, jak u "Asuka"

jak się podobały te prezentacje o stimicie?

Co się stało z tym światem nawet trump płeć zmienia

Kario bez czapki.. aż dziwnie :D

dowiedziałeś się czegoś ciekawego na tym mitapie? bo nie wiem czy żałować, że nie pojechałam do tego Krakowa xd

Polak zobaczy ZA DARMO to mu odwala

There are 6 pages
Pages