Sort:  
There are 2 pages
Pages

ale z tego co mowiles to na d.tube znikają po 5 latach filmy

carrioner!!!!!!!!!!!! co tam mordo?

Dzień dobry. Wstałem właśnie, na 6:00 do roboty

Mniej więcej wiem o co chodzi...Pogadamy w cztery oczy...

x.jpg

ja kebsów jeść nie mogę... coś mi ostatnio szkodzą na żołądek :( więc muszę się zadowolić winem do śniadania

Wróciłem w końcu do domu, dlatego dopiero dziś odpisuję - fotka poglądowa tylko - jeśli chodzi o walentynki czasem liczy się tylko gest, niby ona nie chce kwiatów, ale w serduszko zrobi się ciepło. (+ mały dodatek do róży) ;)

podstawowy_zestaw_walentynkowy_z_lidla.jpg

hahahaha, to zdjęcie co roku w internetach się pojawia :D jest jeszcze wersja z rafaello i gumkami :D

Mniej więcej wiem o co chodzi...Pogadamy w cztery oczy...

dają mi tyle kasy!!!

You got a 0.97% upvote from @postpromoter courtesy of @carrioner!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

ja mu pisałem by popracował nad systemem by mozna było wlasnego smd wrzucać

Gday Warrior!

Ja też lubie dlive

A to nie są odnogi tej samej platformy?! I'm confused...

dlive z czasem będzie wyglądać ale chłopaki niech najpierw naprawią znikajace live :P

wszystkie informacje sa pobierane z jednego blockchainu tylko jak ktos chce to moze sobie napisac interfejs to tak jak skórki do winampa :P

jezeli napiszesz strone która pobiera prono informacje z block chainu to tylko te informacje beda pobierane a jezeli chcesz by na twojej stronie wyswietlaly sie bajki to ustawiasz tak by pobieralo bajki z blockchainu

Mój głos jest nic nie warty... :(

a co do napisów carrioner to polecam Ci wyrenderować film i wrzucic do camtasia studio tam fajnie się napisy dodaje

No właśnie...

i camtasia potem bardzo szybko renderuje film a jest tylko lekka strata jakości prawie jej nie widać

@hch camtasia studio drogi jest? czy mówisz o trial wersji?

"Awa safa Hakileeee!"

też trzeba wpisywać ale masz tam zakladke do robienia napisów i wpisujesz w odpowiednich czasach skraca to czas pracy

camtasie kupisz na torrentmarkecie :P

dobra ja uciekam spac dobranoc chat, elo carrioner :)

Po robocie...Po prostu nie śpię...Zaraz pójdę...Może...

Nie wiem czy będę miał nadgodziny w Sobotę. Jak nie to wpadam do Ciebie.

Warrior. Coś nie działa... ;)

właśnie testuję - jak zrobić, żeby śmietnika nie było na czacie dlive

Dokładnie albo filmy z innych platform.

kliknąłem delete i niema

kliknąłem delete i niema

Acha...To dobrze wiedzieć... :)

za długą nazwę miałem, zmieniłem nazwę pliku na literę X, żeby na dlive nie było ściany tekstu do przekopiowania

Piękna wiosna tej zimy... ;)

Na Foce siedział dziś u mnie komar... :D

Foka = Ford Focus. ;)

A skąd np. DLive wie o Twoich filmach, że są rzeczywiście NSFW?

Film 1:26:32 i nie ma cycków, wstawiła bez NSFW

A...ha...

"stupid guy" może

There are 2 pages
Pages