Sort:  
There are 4 pages
Pages

buziole w pyszczole :*

łorio przestań tu dochodzić do szołapa

no nie! prawie spadłem z krzesła :D

co ci tak szumi to od konsoli wentylator

Very cool bro it looks like a lot if fun yes keep the fans entertained have fun while doing it now thats life

halo halo :)

hello

carrioner i jego nsfw zawsze intrygujÄ…ce

why is this flagged as nsfw?

mój pałkerson jest warty już 0,01$ <3

No twój Carrio już 0,19

'cause there's gonna be more

xDDD

elo

dzień dobry man

Carrio, im więcej SP tym więcej dajesz $ i tym więcej dostajesz Curation Rewards i dostajesz więcej SP i robi się efekt kuli śnieżnej?

huhu do u know Forteka an polska Youtuber ?

Witam szanowne kółko wzajemnej masturbacji :D

oko, im german and bevor 3Jears i Played many Battlefield 4 with him and other EA Guys

why u RAGE so much ?

kurwa sie przestraszylem japierdole

te headshoty xd

Był czas się przyzwyczaić @bullseyepl

Jak myślicie kiedy wyjdą nowe konsole?

Jak dopiero jak są kilka lat już ;v

A nowe będę albo w 2019 albo 2020

co tak późno lisku :*

lepioj późno niż wcyle

hapi rusef dej brodaty zbrodniarzu! daje pałkersa, żeby podłechcić Twoje ego

:) na zadymki pl siedzę fajna fotę znalazłem - nie widziałem wcześniej

co oni z tym lizaniem dupy... napisałam to wczoraj w żartobliwym kontekście a oni już sobie śmieszkują xd

To tak jak masturbacja do własnych zdjęć - jaki ja to zajebisty jestem :D

Harrego Pottera oglÄ…da ktoÅ› dziÅ›?

tam mi zacięło stream, że usłyszałam tylko "a y b to nie sn fn" :D

ja oglÄ…dam!

ja to chyba inaczej zrobiÄ™. czat ustawiÄ™ na tablet a stream na kompie

bo ten gość to chyba serwis informacyjny, albo prognozę robi kryptowalutową, nic nie robi tylko co minute sprawdza czy stan się zmienił, jak na stanie wojennym raporty zdaje

znaleźli strumyk z hajsem to teraz ciągną ile mogą :/

Tak to jest - ludzie lgnÄ… do tych co pieniÄ…dze majÄ…

na fokstrocie jesteście?

coś się im zacięło tam? czy słyszałam 5 razy ten sam tekst

no i git :D GG

I właśnie to jest fajne - że ktoś docenił Twoją twórczość

dlive wie co dobre ;)

Happy Rusev Day

ps. @Chojny - jakby co na twitchu mam beastie_85 nick :)

No ja się pytam czy macie wy rozum i godność człowieka? 50 osób i tylko 22 upvoty?

niee tylko nie krystyna :(

There are 4 pages
Pages