Sort:  
There are 4 pages
Pages

burdaki param orda gözükmüyo

t00 c00l 4 sch00l

steemitle dlive ayrı çalışıyo galiba

bişey deneyecem

Hey Emreca, it actually pretty cool class, can you also archive this video?

actually i do design on linux inkscape :)

rebanreban

wow there is a loooong delay

iyi iyi butlere calisiyom

sen nassin eyisin

gecen yayindan ne kadar kazanmisin

oooo ortak olduk desene

ne kadar kazandigimi nerden gorecem

komistlyoncu oldum

butun yayinlari likelamaliyim

clickbait paylaşım ama geldim yine de

truth is more bizzare than fiction

i know how to check my wallet i just dont earn any money here LUL

whatever im not here for money im only here because of this QUALITY MINDBLOWING STREAM

can we gable with the money tho

gamble i meant

is there any way of changing my password?

at the same time is taht even possible ?

do it like ENG/TR

holy moly thats a lot

thats a nice question LUL

I'll be back!

well stream in english then

what about it

ok i am back

hepsini kontrol etmek zor olmaz mı

twitche yap bence ama orada ingilizce nasıl olacak

hem kumar da var ehehe

yani bizimkiler gelecek twitche o yüzden diyorum ama yeni bi kitle toplaşır mı dersen sanmıyorum o yüzden ayrı ayrı da yapabilirsin ynai bazen burada ingilizce bazen twitchte türkçe

8.65 dolarım varmış zengin oldum

toplaşırsa da zaman alır onda da sıkılabilirsin o yüzden

bi de kim la o beni takip eden

kimse ortaya çıksın

senin yayınını hostuyorum şu an

yani dene sonuçta bir şey kaybetmeyeceksin 5 kişi kaybedeceksin onun da 3ü burada xd

retweet işareti var ya hostmuş o

yayının altında retweet işareti gibi bi şey var tıklayınca resteemliyo

baya edit broadcast falan var

şu an kendi profilimden senin yayınını izlerken yazıyorum bunları mesela

i have to go because i will go to İzmir tomorrow so i need to do lots of things buıt i will join you later if i can

edit broadcastten yayının ismini falan değiştirme var ama denedim olmadı

bakıyorum fotoğrafçılığının hayranları var

bad boy

There are 4 pages
Pages