BE A LEGAND!!! ALEX HUNTER///FIFA18

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Evet arkadaşlar bugün sizlerle yeni oyun serimize başlıyoruz. Alex HUNTER

My live stream is at DLive

Sort:  

İyi yayınlar😊

Teşekür ederim hoşgeldim😊

Merhabalar. İyi yayınlar =)

Merhaba kardeşim iyi yayınlar:)

Merhaba sümeyye hoşgeldin😊

Merhabalarr osmania hoşgeldin✋🏻

oynayışın tanıdık geliyor :D

Çok mu amatörüm😊

Merhaba ben hoşbuldum .P

Ahaha sende hoşgeldin galadriell😃😃

İyi yayınlar ☺️

İyi yayınlar :)

iyi yayınlar :)

Teşekkür ederim arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz☺️☺️

iyi yayınlar

Hoşgeldin burak teşekkür ederim😊

real madrid 1 den 0 verdim bekliyırum :D

bu sesler bu şeyler çok tanıdık :D

aynı apartmanda mı oturuyoruz ? :D

Shanks sen bu işi biliyosun😃

Evet ertugrulla aynı apartmandayız komşum oluyor kendisi o öğretti dlive ı sağolsun😃😃

Şu oyuna yüzlerce saatimi harcadım zamanında. İyi yayınlar :D

Çok zevkli bi oyun ya

Ama senide izlemek çok zevkli abi😂

Bundan sonra her akşam burdayım beklerim😃

great stream, upvoted and followed pls do the same on my stream <3