Sort:  

whats up

hi thanks good :)

kolay gelisin,

asıl world of tanks a da bekleriz

mac kullandığım için çoğu oyun sıkıntı oluyor :)

en kısa zamanda pc de oyna buna birdaha bakmazsın :)

başka oyuna geççcm zaten idarelik bu da güzel

yayındayım bende şuan world of tanks de

iyi oyunlar sanada

Hoşgeldin

mehmete yetişemedim sabah

Aynen kank gelmedin uyuyami kaldın 😀

uyanamadım ya 3 e doğru uyandım sonra direkt yayına girdim

Bayadir senin yayına uğrayamadim bende bıdakine discorddan yaz 😀

artık öğlen açıyorum ben 2-3 gibi

Bende bugün 12 de açtım öğlen

yarın var mı?

Sormadın saydım 😀

hahaha tamamdır :D

umarım uyanırım

Ahhaha tamam bro 😀😀

şenlendir burayı artık mehmet

😀 eğlence sizin yayınlarda bro biz age of oynuyoz bağlasan durmaz

öğretici yayınlar her zaman daha güzel

Eyw kardeşim sağol sizin yayınlarda çok eğlenceli oluyor muhabbet sariyor

eski yayınların keyfi başkaydı be

hayırlı olsun @mhmtdr0

Aynen eskiden de ayrı bir keyfi vardı. Ama daha yeni başladık . Sağol kardeşim ne için hayırlı olsun

wow great stream, great content ! keep grinding. pls vote my livestream too <3 <3

evleniyoruz dedi....

He teşekkürler kardesim inşallah en kısa zamanda ben telden giriyorum da duymadim