Dlive Nedir? Nasıl Kullanılır? Dlive'ı Neden Kullanmalıyız?

in #dlive6 years ago (edited)

Dlive Nedir?

Dlive içerik olarak Youtube gibi bir video sitesi imajı versede, hem kullanıcılara getirisi hem de işlemlerini blockchain üzerinden yapması bakımından bu tip sitelerden ayrılmaktadır. Bu yazımızda Dlive'ın kullanım şeklinden bahsetmeyeceğim. Bunun yerine sizler için daha açıklayıcı olduğunu düşündüğüm bir video hazırladım. Videoyu konunun altında bulabilirsiniz. 

Dlive Neden Kullanılmalıdır? Avatajları Nelerdir?

Bu yazımızda asıl bahsetmek istediğim konu Dlive'ın neden kullanılması gerektiğidir. Ben şahsi olarak bir zamanlar bir youtuberlık deneyimi yaşamıştım. Daha doğrusu yaşamaya çalışmıştım. Belirli ve tatmin etmeye başlayan bir seviyeye geldiğimde çeşitli sebeplerden sistemden uzaklaştırıldım. Bunun en büyük sebebi Youtube ve benzer piyasalardaki rekabetin çok çetin geçmesi ve ciddi bir şikayet mekanizmasıyla rakipleri ortadan kaldırma çabasıdır.

Dlive yeni gelişen bir platform. Her platformda olduğu gibi, bir platforma yeniyken başlarsanız ve o platform yeterince tutulursa siz bu işi öncülerinden olduğunuzdan her zaman sonra bu sisteme katılacaklardan bir adım önde olursunuz. Ayrıca yeni, eski fark etmeksizin herkes bu platformdan kazanabilir. 

Dlive da düzgün ve kaliteli içerik paylaştığınız sürece size her zaman geri dönüşünün olacağını düşünüyorum. Her işte olduğu gibi zaman ayırır ve kaliteli içerikler çıkarırsanız bunun ödüllendirilmesi çok sürmez. Çoğu kullanıcının şikayetçi olduğu çok basit konulara çok yüksek oylar gibi bir durumda ortadan kalmış olur. Çünkü canlı yayın yapanlar arasından o an yada o zaman aralığında seçilerek oylanıyorsunuz. Bu da en büyük avantajlarının başında geliyor.

Her sistemde olduğu gibi bu sistemi de amacına uygun kullanmak en doğrusu. Adından da anlaşılacağı üzere canlı yapılan yayınlar her zaman daha fazla ilgi çekmekte ve normal yüklenen yayınlara göre daha fazla oy almaktadır. Bu konuyu asla unutmamanız gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca Canlı yayına başladığınızda platformun anasayfası üzerinde yayınınız çıkmaktadır. Normal yapılan yüklemelerde böyle bir durum söz konusu değildir. Yani normal yüklemelerinizin hiçliğin arasında kaybolma riski oldukça fazladır. 

Dlive'ın en önemli özelliklerinden biri de komisyon kesintisinin olmamasıdır. Paylaştığınız içerikler sizlere hiçbir kesintiye uğraşamadan, aynı bir standart bir Steemit postu gibi gelmektedir. Ayrıca hem Dlive hem de Steemit üzerinden oylanabilme olanağı da yayınlarınız farkındalığını ikiye çıkarmaktadır.

Bu konu hakkında Türkçe çok fazla kaynak olmadığını görerek bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. TR kullanıcılarının kendilerini geliştirmesi için çok faydalı bir platform olacağını düşündüğüm Dlive'ın bu sebeple konu altındaki videosunu hazırladım ve sizlere açıklayıcı yazılar ve videolar ile Dlive hakkında bilgi vermeye devam edeceğim. 

@dlive

[Dlive] 

Video Tutorial 


Sort:  

tesekkurler

Ben teşekkür ederim. Faydalı olduysa ne mutlu.

Sağolun, faydalı 😊

Rica ederim. Yorumunuz icin tesekkurler.

How to use and involve with DLive?

There is a video tutorial in the subject. You can examine him.

I enjoyed reading your post, I liked it, waiting for your new masterpieces, thank you for the necessary information to our community in steemit.

thanks @baksi

And you can ask for your like, I need it so much)

Tesekkurler elinize saglik

Ben teşekkür ederim yorumunuz için.

Kapıyı kim çaldı onu anlamadım videonda :]

kapı çalması değil o :D Pencereye kuş kondu camı gagaladı :)

Eline sağlık necroşahin. İll defa senden duydum bu platformu. Haberdar ettiğin için teşekkür ederim.

Sizin icin faydali olduguna sevindim.

mükemmel bir anlatım ve tam olması gereken zamanda paylaşılan bir yazı
Teşekkürler @necrosahin

Degerli yorumunuz icin ben tesekkur ederim

eline sağlık :)

Tesekkurler

Yine bize çok güzel bir post hazırlamışsın hacı abi ALLAH razı olsun

Elimizden geldigince dostum. Herkes bilsin istedim. Cok saolasin yorum icin.

Elinize sağlık🤗

Cok tesekkurler. Umarim faydali olmustur.

Elinize sağlık, faydalı bi yazı olmuş teşekkür ederiz

Ben tesekkur ederim.

Teşekkürler güzel post olmuş :)

Yorumunuz icin ben tesekkur ederim.

Teşekkürler.Faydalı bir paylaşım olmuş..

Rica ederim. Faydasini gorduyseniz ne mutlu.

Hocam peki telefondan nasil giricez o cok onemli. Yani telden canli yayin

Telefondan yayin yapan gormedim. Sanirim henuz oyle bir destek söz konusu degil. Yinede tam olarak ögrenip size dönus yaparim.

Faydalı bilgiler çok işime yarayacak. Teşekkürler eline sağlık :)

Ben tesekkur ederim. @dlive konulari bu topluluk icin gec bile kaldi.

Teşeķkürler.

Rica ederim. Faydalandiginiza sevindim.

Teşekkürler

Emeğin için teşekkürler😉