You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rafonix VS Kuracyja RUNDA 2 oraz OMZRiK chce mnie pozwac

in #dlive6 years ago

Totalny tchórz z tego Świeżaka. Carrioner mógłby nagrać film ze sprostowaniem dla Ośrodka Monitorowań Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, ale w stylu jego filmu "Important Message To Susan Wojcicki"

;) Bardzo nie podoba mi się działalność tego Ośrodka. Na Facebooku czasami podają listę profili, które ich zdaniem zawierają "mowę nienawiści" i proszę o ich zgłaszanie, ale jednocześnie nie przedstawiają żadnych dowodów na poparcie swojej tezy, np. w postaci screenów. A ja zajrzałem na niektóre z tych profili i przejrzałem najnowsze posty i nie znalazłem niczego łamiącego regulamin. W ich rozumieniu jeżeli np. muzułmanin popełni jakieś przestępstwo i ktoś napisze artykuł o tym neutralnie informujący, to jest to "mowa nienawiści" przeciwko muzułmanom, całkowity absurd.