Sort:  

I tak mało kto uwierzy, że towarzyszę Ci w strimerskiej przygodzie od 5k subów na YT, tym bardziej, widząc żeński nick, więc nie będę tego jakoś szalenie podkreślać, aleee... Tu widzę, jestem w jeszcze lepszej sytuacji, bo łapię się na pierwszy 1k :) Czekałam prawie dwa tygodnie za aktywowaniem konta i oto jestem :) Był czas, że bardzo się do Ciebie zniechęciłam, dobrze wiesz kiedy, ale wraz z nową platformą dostajesz drugą szansę ;) Życzę powodzenia, jak zawsze, energii i głowy pełnej pomysłów. Początki zawsze są najtrudniejsze. Na koniec klasyczne pozdrowienia dla Ciebie i Kingi :)
~ Aga.

Kiedy nowy stream? Czekałem ponad 2 tygodnie na konto, ale wreszcie mogę Cię zaobserwować i rzucać upvote'y :P

Wiecej live'ow!!!

Niemoge ogladac calych na zywo bo robota...ale cos tam zerkam

Serdeczne JDM Panie Rafonixie. Ciesze się, że dolaczył Pan do tej elitarnej platformy. Chcialbym jednak sie upomniec o pieniazki za banicje Daniela Magicala. Guzik juz zaplacil mordo. Twoj ruch. Inaczej biore sobie Goscia w zastaw.

wchuj ludzi widzę dostało hasła może zrobisz dzisiaj streama ? XD ROBIE SOBIE STREAMA ZIOMEK

Pozdro Marcin, zdrowia dla Kingi ;)

Wkońcu konto zrobione. 2 tygodnie czekania ale myślę że warto :D

Pozdrowki wkoncu konto aktywne to bedzie na bierzaco dobre dymki Łokietoo!!

Jest konto i będą oglądane najlepsze streamy na DLive. Pozdro i rób jakiegoś streamka 😊

Wkońcu dostałem hasło to oglądać będę ;)

Fine 💘

jak ja Cie teraz obserwuje, w końcu mogę :D

Siemanko! Mordo taką radę mam, jak tagujesz to wpisuj jako pierwszy tag polish, chodzi mi o twoich widzów, którzy będą przechodzić na steemit - dużo łatwiej będzie cię odnaleźć. Pozdrawiam! :)

siema rafon wkońcu doczekałem się konta więc będę na bieżąco pozdro

No wkoncu jest c wieczorkiem ogladac fank ju :)

Super mordo jak oglądałem Kruszwila to jak on mnie zdenerwował swoimi odcinkami na youtubie rozpieszczone dziecko jak robić grilla i wogóle.Odsubowałem go już go nie subuje

Siemano stary rowerze, fajnie ze zawitales na ta platforme bo yt to juz upada i wkoncu upadnie.pozdrawiam

Siema rafon! W koncu mam konto i moge ogladac ;) Pozdrooo

Jest konto, jest rafonix :) JDM

Teraz można oglądać ! 2tyg. czekania na konto warto .

Zrób ome.tv na dlive i wogóle :)

Pozdro rafon :D łokieto

Rafon mam już konto na streemit więc bede na kazym live chyba ze nie bede mógł

Jestem i Ja . Siemano

Road to 1$ XD Dawac
UPY XD

Fajnie, że tutaj wszystkie streamy są zapisywane. Dzięki temu można obejrzeć po pracy, jeśli nie można na żywo. Super Rafon, że dalej działasz i nigdy się nie poddajesz. Trzymaj się Mordo i dawaj ze streamami. Najlepsi widzowie na Świecie czekają na konta, ja już mam i upvote będzie leciał na każdym streamie😉 Pozdro dla wszystkich Steamitowców😁

Elo Rafon 3 tyg na konto czekałem xD.

Mam klucz! :) Dobra robota Rafon rób to co robisz bo jesteś w tym naprawdę dobry.
A zawistnym kurwą huj w dupe :)

Powodzenia Rafon :'D

Da sie jakos ustawic zeby powiadomienia dostawac kiedy odpalasz live?

Siema gościu :) w końcu zaakceptowali konto, czekam na streem 😁

Strim dopierdololo jak zawsze, dawaj tu kolejny gościu

22:23 Danielmagical has left the party.

Daj gifta kumpel

Najlepsze stream w internecie oglądam od początku pozdro rafon :)

Good stream

Pozdrawiam :D