Sort:  

Yayın kalitesi iyi 👍🏽 Yayınların devamını bekliyorum 3 gündür yapmamışsın

Platforma küsmek yok hergün yayın bekliyorum

Senin gibi düzgün yayınların bolca olması gelecek için umut verici

Evet ya bende diğer yayınlara bakıyodum geç farkettim

Playing Metal Slug with a friend across the oceans :) with Double Face Cam

We are online in 5 minutes ;)

We are live !

Hey man how is it going?

HI MAN just plying metal slug 3 h aha

Switched to Heartstone ! Metal Slug all missions accomplished

Eyvallah ulkem , okuldan firsat oldukca aciyorum yayin. Bide bu aralar biraz dusunce upvotelar falan, vakit ayiramamaya basladim. Ama muhtemeln cok fazla kisi girdi dlive a , kalabalikdir baya.

hahah peki :))

sagol sevindirici bunu duymak :))

Asil 1-2 saat once Metal slug oynuyorduk onu kacirdin , baya iyiydi o run. Simdi biraz daha chill HS oynuyoruz

Hey man ! Welcome

How are you doing? If my voice reach you late lol

@imjohnnymills Hey man you left?

Okay everyone that is all I have for today, thanks for watching. I am so tired and I need to do some homework