Now or Never!

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Welcome back DLivers,

I've noticed that we didn't get any win in last 3 streams.
We're doing fine, enjoying the communication and contests but not doing great in terms of playing the game.

Tonight I will not end this stream before getting a win!
@datilla and @emrecubukcu are going to be my teammates @omeratagun, @emrebeyler, @ulkembetil and @shankstaicho are welcome to join.

Let's see if we make it!

My live stream is at DLive

Sort:  
There are 22 pages
Pages...

haahahahah

hahahahhaha

Congratulations @redjepi!
Your post was mentioned in the Steemit Hit Parade in the following category:

  • Comments - Ranked 1 with 1062 comments

We're starting in 10 minutes. - 10 dakika içinde başlıyoruz.

Artık o kadar düzenli oldu ki tam pcyi kapatıp yatağa geçiyorum. Yayına giriyorsun abi. Hayırlı akşamlar, iyi yayınlar :

abi kolay gelsin

iyilerin dostu emrelerin düşmanı metin abim iyi yayınlar

Bu gece tavuk yenmeli !

hoşbulduk abi

iyi geceler herkese hoşgeldiniz

iyi yayınlar @redjepi

#hadi ekmek arası tavuk yiyelim

o gece bu gece

bundan sonra her gece

that night is this night

bu yayının olmazsa olmaz itemi emre nin darlanmasıdır !!1!1!1

abi kendi istedi patlıcan, 46 ayağım var dedi

İyi yayınlar,iyi geceler. Nasılız ?

from now on every night

türkçe pop en sevdiğimiz

selamlaarrr ön saflardan yerimi aldım :D

@mert.altuntas çarşamba mitte full yabancı onu söylemeyi unuttum

@halilburak mutlu son varsa sıkıntı yok :)

İyi yayınlar bol muhabbetler :)

ama çok bilindik r&b 'ler bro

Tüm kamuoyuna iyi oyunlar iyi eğlenceler diler, chicken dinner yolunda başarılar dilerim

b@mert ben varken her zaman mutlu son olur ;)))

Güzel balance,müzik az gibi ama

kulaklıl takınca güzel

MERHABA BEN PATLICAN

abi 100 ? biranda yüklenilirse hesabın kısa süreli beğeni ve takip etme engelleniyor

kız seni alan yaşandı

yalançı olduk iyi mi :D

kledcan geldi

yine yanlış yazdım

Fırsat buldukça geliyorum. Bende memnun oldum )

iyi geceler iyi yayınlar :)

kledcaaaaaaan çetin

100 - 100 devam edelim diğer türlü 24 saatlik banlar oluyor instagramdan

yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar...

omuzcançetin geldi

omuzun melihi var

olur tabi :) selçuk 27 yaşındayım

@mert.altuntas romaya süre yetmedi

ıgaraları hazırladık tavukları bekliyoruz :D

There are 22 pages
Pages...