You are viewing a single comment's thread from:

RE: UPDATE: v0.06 - Back-End Update - Steemitlabs.com [ENG/PL]

in #dlive6 years ago

Siema mam problem. Po kilku próbach zmian moich alertów podgląd się zfreezował (cały czas kręci się ładownie) i nie mogę nic zmienić. Proszę o pomoc.

Sort:  

Witam, w jakiej zakładce występuje ten błąd?

W zakładce "Alert Box". Dodam też, że próbowałem relogować, a także używać innej przeglądarki (a nawet kilu) i nic nie pomaga. Inne zakładki działają bez problemu, na alert box cały czas ładowanie.

Screen: https://imgur.com/a/9XVeiQJ

[edit] próbowałem również requestu nowego tokena bez rezultatów

Proszę sprawdzić teraz, myślę że problem został rozwiązany :)

Jeszcze jak! Dzięki wielkie.

Napotkałem jeszcze jeden bug. Chcąc wgrać custom sound followa/upvote wybrałem zły. Nie mogę teraz wybrać innego, wyskakuje błąd "That file format is not allowed 2."