Sort:  

Cats have individual preferences for scratching surfaces and angles. Some are horizontal scratchers while others exercise their claws vertically.

You got a 1.69% upvote from @getboost courtesy of @alkmaar!

Süreklilik görmek güzel

tanışmak istermisin ?

İ tihink so.

Gerçekten harika bu.

Bence harika olmuş

böyle devamm

tanışmak istermisin ?

Daha fazla istiyoruzz

Haha. Sen ciddi misin?

I think it is best post

Güzel paylaşım, takip ettim

İ like it thank’s.

Güzel paylaşım, takip ettim

thanks for sharing

Bence harika olmuş

Vay be! Çok hoşuma gitti

Seviyormusun?

Gerçekten harika bu.

Vay be! Çok hoşuma gitti

thanks for sharing

me like ?

Time to best come.

Harikasın, devam et bence

I agree with you

Sanırım olmazsa olmazdı..

Nice sharing dude!

İ tihink so.

Süreklilik görmek güzel

Sevdim bunu.

me like ?

You made me laugh

Gerçekten hoşuma gitti

Good sharing in day.

Memleket neresi ?

Good luck.

Gülmemiz gerek.

You got a 0.97% upvote from @postpromoter courtesy of @alkmaar!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Merhaba,

Dmania bottan upvote almak için çok çalışıyorum ama hiç alamadım. Senin baya aldığını gördüm. Taktik vs varsa yardımcı olur musun?

Oy sayının fazla olması lazım. En az kazanç 6-12 $ lar civarı olursa o da iyi olur hot'da üstlerde kalmak için. birde diğer dmania içeriklerini bol bol oylamak lazım. fazla spam yapmadan arka arkaya içerik eklemek te önemli belli bir şeyden sonra veriyor. 1-2 bot'a 2 ve 3 sblik oylatma yap diğer botlara da küçük küçük yazını oylat ve içeriğini ekledikten sonra oy zamanı yakın olan botları seçmelisin.

Teşekkürler. Senin postlarında çok yorum ve upvote oluyor. Ben denediğimde bu kadar yüksek sayı yakalayamıyorum. Hangi botları kullandığın hakkında bilgi verebilir misin?

https://steembottracker.com/ bu siteden upme, postpromoter, boomerang bu yüksek oy verebilen botlardan en az 2 tanesine oylatman lazım. saatlerine bakarsın 10 dakika öncesi falan oylatman lazım ve içeriğinide buna göre 10 dakika önce eklemen yararına olacaktır. Daha sonra bizim highvote botu var orası 0.5 ile oy atıyor. sonrada diğer botlara 0.1, 0.05 şeklinde oylar attır. bir iki içerik te oy alırsın düşüncesindeyim doğru zamanda yaparsan bunları. birde dmania %25 kesiyor, %25 de steemit küratörlere kesiyor. fazla sbd harcamadan 3 içerikte bir oy alman gerek zarar etmemek için.

Çok teşekkür ederim yardım ettiğin için.

This post has received a 8.25 % upvote from @moneymatchgaming thanks to: @alkmaar. Upvote this Post to Support the MMG Community on Steemit! :)

This post has received a 50.00 % upvote from @kittybot thanks to: @alkmaar.

This post has received a 4.35% upvote from @lovejuice thanks to @alkmaar. They love you, so does Aggroed. Please be sure to vote for Witnesses at https://steemit.com/~witnesses.