Sort:  

Okey les go

Okey oynayalım mı ?

thanks for sharing

Güzel paylaşım, takip ettim

Teşekkürler

Sevdim bunu.

Bende sevdim

Sanırım olmazsa olmazdı..

He aynen olmazsa olmaz

You should proceed

Anlamadım

Sen bu işi çözdün.

Çözmeye çalışıyoruz . Aynen

Süreklilik görmek güzel

Aynen süreklilik önemli

Omg Amazing blog and post

Sometimes i am very excited happy

Nice sharing dude!

Takip edermisin.

Sevdim bunu.

Bende sevdim

You leave a trace here sharing delight

Ara sıra gerçek şeyler görmek çok hoş.

Kesinlikle

İ tihink so.

İ tihink so.

Sanırım olmazsa olmazdı..

Olmazsa olmaz diye birşey yok kardeş ya

You made me laugh

First smile in work.

Hep gülelim .

You are right

Yes yes

Sevdim bunu.

Bende sevdim

woav it's amazing

Zamazingo mu

Sanırım olmazsa olmazdı..

Olur du be :)

You are a good person dude

Good good .

share is a knowledge thanks

Hmm I like you buddy

Thank you

mejor gracias hoy para compartir

Gülmemiz gerek.

Gül tabi ya

Good luck.

Eyvellah

mejor gracias hoy para compartir

Come to my blog please.

Haha. Sen ciddi misin?

Hangi konuda

You are a good person dude

Çok iyiymiş

Abartacak kadar değil ben

the level of authorship

Anlamadım gardasss