You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bandwidth Limit Exceeded. Please Wait To Transact or Power Up Steem

in #dmania6 years ago

Ma bratic kakobih ti rekao, a da suzu nepustim, biti ili ne biti pitanje je sad, ovaj steemit je toliko truo da i ja pocinjem biti truo od njega. Nesreca je zadesila nesretnog coveka :D Svi postovi ,kako je opadao SBD tako su i oni opadali, ili je neko povlacio glasove, pazi sve je moguce... Npr, dao sam botu 4 sbd da mi upvotuje post , on mi je dao 9.80$ glas, preko steemfollowera, dobio gomilu glasova, tamo mi pojelo 60.000 poena, spao na nulu , e sad na objavi sam imao 26$, odjednom posle 3 dana pogledam objavu kadono samo 15$ , i tako za 5 objava sve jakih, izgubim na tome brda. takoda sto sam kupio na followeru poene , njih sam izgubio, a dao sam tipa 7sbd , ovaj botsto mi je glasao to mi se jedva vraca, tako da do sutra ne mogu apsolutno nista, imam sve ukupno mozda 14 sbd koje cekam na isplati i koje imam na followeru, imam 19 steem power jedino da opalim power down.

Sort:  

hahahahaha boli te uvo bar ti glas vredi 0.01 posto :D sad cu da te zvrcnem!