SESLİ KİTAP:Gençler için Fotoğraflarla Nutuk (Türkçe part 2)

in #dngo-io6 years ago (edited)


Listen on DNGO Beta

Herkese merhaba arkadaşlar,

Dngo-io projesi kapsamında oluşturulan sesli kitap projesine Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün eşsiz mirası olan Nutuk adlı eserinin 1.sayfasını seslendirerek katkıda bulunmak istedim. Seslendirdiğim kısmı yukarıdaki linke tıklayarak dinleyebilirsiniz.

Nutuk kitabının 1. sayfası Atatürk'ün "1919 yılı Mayısı'nın 19. günü Samsun' a çıktım" . Demesiyle başlar. Osmanlı Devlet'in Dünya savaşında yenilmesi ve ağır şartları olan (Sevr antlaşması) ateşkes antlaşması imzalanması sonucunda, yurdumuzun itilaf devletleri arasında paylaştırıldığından bahsetmektedir.

Aşağıda okuyacağınız bölüm ilk sesli postumda alıntıdır.

"Kurtuluş savaşımızın 1919 ve 1927 yıllarını anlatan Nutuk, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Türk milletine bıraktığı eşsiz bir mirasıdır.
Her gencin, her Türk vatandaşının bugünkü özgürlüğümüzü nasıl kazandığımızı anlaması için Nutuk'u mutlaka okunması gerekir.

Atatürk'ün Kurtuluş savaşını başlattığı günlerden başlayarak, Türk tarihinde bir dönüm noktası olan İstiklâl Savaşı'nı, Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunu ve inkılâpların yapılışını anlatan Nutuk, millî tarihimizin Atatürk tarafından yazılan, belgelerle anlatıldığı bir başucu kitabıdır.

Bildiğiniz gibi ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk Cumhuriyetimizi siz gençlere emanet etmiştir. Laik Cumhuriyetimizin hangi koşullar altında, hangi engelleri aşarak kurulduğunu öğrenirsek, ancak o zaman daha bilinçli bir şekilde bilgiyle Atatürk'ün bize bıraktığı bu kutsal emanetine sahip çıkabiliriz.

Sesli kitabin dili Türkçedir.

Umarım beğenirsiniz.

Bu ve benzeri bircok sesli kitaba ücretsiz olarak erismek icin @dngo-io'yu ziyaret edin.

DNGO BOOKS PROJESİ NEDİR?:

Dngo Books projesi sivil toplum oluşumları için faydalı, telif hakkı olmayan - kamu malı sayılan- kitapların seslendirilmesiyle herkes tarafından erişilebilir, çok dilli bir sesli kütüphane oluşturulması amacıyla oluşturulmuştur.

Hem görme engellilere hem de sesli kitap severlere kaliteli ve devamlılık içeren içerikler üretmeyi sağlamaya çalışarak, steem üzerinde içerik yaratanlar için de sürece katılımın zor olmayacağı bir alan yaratarak herkesin bu projeye katkıda bulunması sağlanmaya çalışılmaktadır.

Daha fazla bilgi için aşağıdaki discort linkini tıklamanız yeterli:)

https://discord.gg/F8HbXXt

Herkesi bu güzel projeye katkı bulunmaya davet ediyorum

Dinlediğiniz ve okuduğunuz için teşekkür ederim.

Kendimi geliştirmek adına hertürlü yoruma açığım.
Kalın sağlıcakla...


This contribution is created for DNGO Beta project.
Join Us! | About The Project | Road Map
Sort:  

Thank you for the contribution. It has been approved.



You can contact us on Discord, join us!


[DNGO.IO MODERATOR]


Kısa olmuş bu sefer :)

Beğenmenize çok sevindim :) yavaş yavaş süreyi uzatacağım inşallah. Desteğiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ediyorum 😊 . Yorumlar çok değerli benim için

Güzel, güzel... Tane tane, gayet anlaşılır bir ses tonunuz var.
İlk paylaşımınızda da ses tonunuzu beğendiğimi söylemiştim.
Tebrik ederim...

Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için.

yapamadım ben ya:/

Belki inceleme sürecindedir, yayın akışına düşer biraz bekleyelim, sistemden kaynaklı da olabilir.

Dinledim çok güzel okumuşsunuz.Güzel proje ve buna katkı sağlamanız çok iyi belki bende denerim. Teşekkürler paylaşım için...

Beğenmene çok sevindim. Böyle yararlı bir projeye katkı sağlamak çok güzel, katkılarını en kısa zamanda bekliyorum. Takıldığın yer olursa discorttan sorabilirsin her zaman yardımcı olmaya çalışırım.🤗